DOCUMENT Cine se bate pe publicitatea lucrărilor pentru căldura și apa caldă a bucureștenilor

DOCUMENT Cine se bate pe publicitatea lucrărilor pentru căldura și apa caldă a bucureștenilor
Adi Mosoianu
Adi Mosoianu
scris 2 aug 2021

Municipalitatea bucureșteană a primit 7 oferte la licitația lansată în iunie, prin care vrea să contracteze servicii de informare și publicitate pentru proiectul reabilitării sistemului centralizat de termoficare al Capitalei, achiziție obligatorie potrivit legislației europene în vigoare, dat fiind că proiectul este finanțat din fonduri UE nerambursabile.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Primăria Capitalei și Ministerul Fondurilor Europene au semnat în noiembrie anul trecut un contract de finanțare din fonduri europene pentru reabilitarea sistemului de termoficare din București, prin care vor fi recondiționați 106 kilometri de traseu de transport al agentului termic, respectiv 212 kilometri de rețea de conducte dintr-un total de 954, respectiv circa 23%.

Valoarea finanțării nerambursabile acordate prin Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM) se ridică la 300 milioane euro.

Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale CITEȘTE ȘI Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale

"Activitățile de informare și publicitate ale proiectului finanțat în cadrul POIM 2014-2020 au rolul de a asigura informarea publicului în privința sprijinului financiar acordat din fonduri europene, transparența utilizării acestora, vizibilitatea instituțiilor abilitate pentru gestionarea și implementarea programului", fiind reglementate de Regulamentul Comisiei Europene nr. 1303/2013, se arată în documentația de atribuire.

Date analizate de Profit.ro relevă că ofertanții sunt: Treasure Island SRL, firmă controlată și condusă de Ioana Octavia Croitoru, care a realizat și o campanie de promovare pentru Societatea de Transport București (STB), fosta RATB; Smart Event Marketing SRL, deținută și administrată de Ionela Alina Geonea, fost candidat independent pentru Camera Deputaților la ultimele alegeri parlamentare; Media Consulta International SRL, deținută majoritar de Mihăiță Craiu; Konschaft SRL, controlată de Ștefan Trifan și Claudiu Savin; AIM Video Solutions SRL, unde asociat unic este Ionuț Marius Aron, director general al Clubului Sportiv Municipal (CSM) București, iar administrator – Dan Mihail Andronache; asocierea GMP Advertising SRL (Felix Tătaru) – All Media Company SRL (Doina și Ioana Ursică), precum și consorțiul Acordo ICSM SRL (Daniel Petcu)  – Libra Studio SRL (Liviu și Ligia Brădean).

VIDEO Dan Barna: Este momentul ca Biserica Ortodoxă să se implice pentru accelerarea vaccinării. Ce restricții s-ar putea aplica pentru persoanele nevaccinate CITEȘTE ȘI VIDEO Dan Barna: Este momentul ca Biserica Ortodoxă să se implice pentru accelerarea vaccinării. Ce restricții s-ar putea aplica pentru persoanele nevaccinate

Valoarea totală a contractului este estimată la circa circa 887.000 lei plus TVA, în total aproximativ 1,05 milioane lei. Termenul limită de evaluare a ofertelor este programat anul viitor, pe 8 ianuarie 2022.

Potrivit caietului de sarcini, câștigătorul licitației va trebui să creeze, actualizeze și întrețină un site web al proiectului, să amplaseze 50 de panouri publicitare temporare în timpul lucrărilor și 50 de plăci permanente la finalizarea acestora, să realizeze 150 de autocolante, să difuzeze 27 de comunicate de presă (2 generale, la începutul și finalul proiectului, și câte unul la debutul lucrărilor pentru fiecare dintre cele 25 de tronsoane ale acestuia), precum și să producă un videoclip de prezentare a proiectului, asigurându-i un număr de cel mult 100 de difuzări.

FOTO Liviu Dragnea, la sediul DNA. Scandal între susținătorii și contestatarii fostului lider al PSD CITEȘTE ȘI FOTO Liviu Dragnea, la sediul DNA. Scandal între susținătorii și contestatarii fostului lider al PSD

Videoclipul va trebui să aibă 20 de secunde și să fie difuzat pe un post de televiziune aflat în top 5 al audiențelor anul trecut, iar comunicatele de presă - în publicații online cu cel puțin 3.000 de vizitatori unici pe lună.

La începutul lunii trecute, Consiliul General al Municipiului București (CGMB) a adoptat o hotărâre prin care au fost identificate terenurile publice care vor fi afectate de lucrările din cadrul proiectului de reabilitare a termoficării bucureștene finanțat din fonduri UE.

Color Smart a deschis un nou showroom și țintește afaceri de 3 milioane de euro. \ CITEȘTE ȘI Color Smart a deschis un nou showroom și țintește afaceri de 3 milioane de euro. "Pandemia a modificat comportamentul clienților."

În mai, primarul general Nicușor Dan a anunțat că a avut o întâlnire cu ministrul Energiei, Virgil Popescu, și a reinterat intenția Primăriei Capitalei de a cumpăra producătorul de energie ELCEN. "Urmează, de comun acord cu Ministerul Energiei, pași concreți în vederea achiziției ELCEN", a adăugat edilul.

După cum a relatat Profit.ro, Termoenergetica, urmașa falimentarei RADET, operatorul sistemului centralizat de încălzire din Capitală, datorează circa 426 milioane lei producătorului de energie termică controlat de Ministerul Energiei, Electrocentrale București (ELCEN), pentru agentul termic livrat în ianuarie-aprilie anul acesta, o cauză avansată fiind aceea că Primăria Capitalei, care controlează Termoenergetica, nu i-ar fi virat în termenul legal (15 zile de la prezentarea deconturilor) subvenții de 479,2 milioane lei pentru acoperirea diferenței dintre costurile reale ale termoficării și prețul de livrare redus plătit de populație.

DOCUMENT Cine se bate pe publicitatea lucrărilor pentru căldura și apa caldă a bucureștenilor
DOCUMENT Cine se bate pe publicitatea lucrărilor pentru căldura și apa caldă a bucureștenilor
Extras din caietul de sarcini

Extras din caietul de sarcini

viewscnt
Afla mai multe despre
reabilitare termoficare bucuresti fonduri ue
nicusor dan caldura apa calda
caldura apa calda bucuresti
insolventa elcen
datorii elcen
nicusor dan elcen
creante elcen
datorii bugetare elcen