Electrica Furnizare și-a "angajat" chatbot

Electrica Furnizare și-a "angajat" chatbot
scris 6 apr 2022

Encorsa, integrator de servicii de transformare digitală prin tehnologii de hiper-automatizare de tip low-code și no-code, Robotic Process Automation și inteligență artificială, transmite că a finalizat implementarea unui asistent digital pentru Electrica Furnizare, cel mai mare furnizor de energie electrică din România, parte din grupul listat la Bursă Electrica SA, la care cel mai mare acționar este statul român, cu peste 48% din acțiuni.

Soluția, bazată pe inteligență artificială, are ca scop principal simplificarea și eficientizarea interacțiunii digitale a clienților cu compania.

Emisiunea de obligațiuni în valoare de 350 milioane lei a BCR intră vineri la bursă CITEȘTE ȘI Emisiunea de obligațiuni în valoare de 350 milioane lei a BCR intră vineri la bursă

Denumită E-chat, noua soluție de tip chatbot dezvoltată în Portalul DRUID funcționează ca un „angajat digital”.

„Soluția E-chat reprezintă un pas esențial în digitalizarea și automatizarea interacțiunii cu clienții, creând o experiență digitală accesibilă celor care au întrebări sau solicitări privind serviciile lor”, spune Cătălin Profir, CEO și co-fondator Encorsa.

viewscnt
Afla mai multe despre
facturi energie
electrica furnizare
asistent digital furnizor energie
contracte energie online