Centrele de relații cu clienții ENGIE vor fi închise în zilele de 25 și 26 decembrie 2025, precum și 1, 2, 6 și 7 ianuarie 2026.
Fac excepție centrul din Băneasa Shopping City (București) și cel din Electroputere Mall (Craiova), care vor funcționa conform programului normal al centrelor comerciale.
Serviciul de Call Center 021.9366 nu va fi disponibil în zilele de 25 și 26 decembrie 2025, respectiv 1, 2, 6 și 7 ianuarie 2026.
Informațiile privind situația facturilor emise, consumul, soldul înregistrat sau alte aspecte utile pot fi accesate direct în contul de client ENGIE, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicației mobile ce poate fi descărcată gratuit din App Store și Google Play.
De asemenea, se pot transmite solicitări online prin intermediul formularului de contact, disponibil pe site-ul companiei.
Începând de joi, 8 ianuarie, centrele de relații cu clienții și serviciul de call-center revin la programul normal de funcționare, disponibil pe engie.ro.
ENGIE Romania este un jucător important pe piața de energie din România și face parte din Grupul ENGIE, o companie multinațională de utilități cu operațiuni în 31 de țări.
Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii de activitate: distribuție și furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalații de gaze naturale și centrale termice.
ENGIE Romania și filialele sale deservesc un portofoliu de peste 2.3 milioane de clienți, operează o rețea de distribuție de 24.000 km, dețin o capacitate de producție din surse verzi de 248 MW și au peste 4.400 de angajați.
Grupul ENGIE Romania a realizat investiții în valoare de 2 miliarde de euro din 2005 până la 31 decembrie 2024.















