Producătorul romîn de cosmetice Farmec Cluj a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane euro), în creștere cu peste 13% față de 2014, și estimează creștere și în acest an.
În 2014, compania a avut o cifră de afaceri de 152 milioane lei (34 milioane euro), în creștere cu peste 10% față de 2013
”Acest rezultat confirmă faptul că avem o strategie de business solidă si sănătoasă, dezvoltată ținând cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul macroeconomic. Pentru 2016, ne propunem creșterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piață a principalelor noastre branduri, dar și lansare de noi produse”, a declarat Mircea Turdean-Director General Farmec.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
El arată că anul acesta va continua și extinderea rețelei de magazine proprii, inclusiv în centre comerciale din București.

Farmec deține în prezent șase magazineîn Cluj-Napoca, Arad, Timișoara și Târgu-Mureș, dar și în Franța, Grecia, Italia și Spania, în parteneriate locale.
De asemenea, produsele Farmec sunt exportate în peste 30 de țări, principalele piețe fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.
Farmec este cel mai mare producător român de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajați. Din 2008, Farmec deține drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.