Cosmetic Plant mizează pe un avans al afacerilor cu 10%, bazat pe export și noi produse

Cosmetic Plant mizează pe un avans al afacerilor cu 10%, bazat pe export și noi produse
Profit.ro
Profit.ro
scris 22 feb 2016

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a raportat o creștere cu circa 20% a business-ului în 2015 și mizează, și pentru acest an, pe un avans de cel puțin 10%. De asemenea, compania a înregistrat vânzări record la export, în creștere cu 170% comparativ cu anul anterior.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Astfel, Cosmetic Plant a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 2 milioane de euro (8,9 milioane de lei), în creștere cu circa 20% comparativ cu valoarea de 1,66 milioane de euro (7,5 milioane lei) înregistrată în anul anterior. În ceea ce privește volumul vânzărilor, acesta a depășit peste 1 milion de produse, în timp ce profitul a ajuns anul trecut la 400.000 de euro (1,8 milioane lei).

"Evoluția pozitivă a business-ului a avut la bază mai mulți factori printre care lărgirea rețelei de distribuție, intrarea în noi rețele de hipermarketuri și mărirea gamei sortimentale cu patru game noi – Miere, LiftUp, Gălbenele BIO și Anticelulită. De asemenea, pe lângă aceste aspecte, anul trecut am realizat și o serie de face-lift-uri la ambalajele a 18 produse",  a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Potrivit reprezentantei companiei, anul trecut Cosmetic Plant a înregistrat un avans de 170% în ceea ce privește vânzările la export.

"Extinderea numărului de parteneri pe piețele unde suntem deja prezenți, dar și lansarea exporturilor în noi țări au avut un impact important în obținerea acestui avans. În plus, ne bucurăm că anul trecut ne-am consolidat poziția pe piața din Ungaria, piață care de altfel este principala țară de export pentru Cosmetic Plant", a mai spus Laszlo.

În ceea ce privește business-ul companiei pentru anul în curs, Cosmetic Plant mizează, de asemenea, pe un avans de cel puțin 10%, la circa 2,2 miloane de euro, pe fondul extinderii rețelei de distribuție și a exporturilor. 

Compania va lansa în perioada următoare trei noi creme, iar odată cu venirea sezonului cald, va fi dezvoltată și o gamă specială pentru plajă.

Cosmetic Plant este o afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, de farmacista Ileana Mester.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Cora - România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedium, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt vândute și în Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria și Ungaria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 14 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

viewscnt
Afla mai multe despre
cosmetic plant
afaceri
export