„GURSK a construit alături de comunități și își dorește să contribuie continuu la stomatologia viitorului pe piețele în care funcționează, optimizând fluxurile de lucru, reducând riscurile și oferind confort real pacienților”, spune fondatorul companiei.
Domeniul stomatologic a evoluat enorm, atât din punct de vedere tehnologic, cât și ca mentalitate profesională. „România are medici excepționali, iar noi am avut mereu misiunea de a le pune la dispoziție soluții validate clinic, care ușurează practica zilnică și asigură rata de succes a tratamentelor”, arată Arhip Pogurski.
În opinia sa, provocările pentru domeniul distribuției de echipamente medicale vin mai ales din zona de adopție clinică, finanțare și mentenanță. Adopția și integrarea clinică presupun o curbă de învățare, deoarece fiecare tehnologie nouă necesită timp, training și ajustări ale fluxurilor de lucru. Finanțarea reprezintă o provocare importantă, întrucât investițiile sunt ridicate și impun soluții flexibile, iar mentenanța este esențială, deoarece costurile post-instalare și intervențiile tehnice rapide influențează stabilitatea și continuitatea activității unei clinici. Motiv pentru care GURSK încearcă să fie mai mult decât un distribuitor, devenind un partener strategic care conectează medicii la resurse, inovație și educație medicală continuă.
„România are o expertiză medicală excepțională, care merită pusă în valoare la nivel internațional. De aceea, vrem să contribuim și noi la brandingul de țară, poziționând România ca destinație de top pentru tratamente stomatologice. Cum o putem face? Prin proiecte educaționale, evenimente precum ImplantoDays sau RegenDays, prin colaborările cu universități și prin sprijinirea medicilor români în a deveni speakeri și formatori recunoscuți internațional”, arată Arhip Pogurski.
GURSK investește în susținerea educației medicale continue și se străduiește să conecteze expertizele implicate, atât la nivel național, cât și internațional.
GURSK este partener strategic al clinicilor stomatologice din România încă din 2009. Fondatorul companiei a urmărit o diferențiere prin selecția atentă a portofoliului de produse cu care susține inovația în stomatologie, oferind nu doar tehnologie de vârf, ci soluții validate clinic și suport continuu. A dezvoltat o cultură în cadrul companiei prin relații bazate pe integritate și consecvență, susținute de acțiuni concrete.
„Alături de colegii mei, am construit o cultură de business bazată pe încredere - cu medici, universități și parteneri internaționali - și această încredere o vedem ca principalul motor de creștere pentru domeniul stomatologiei”, spune Arhip Pogurski.
Crede că GURSK se diferențiază prin ceea ce nu poate fi copiat: relațiile dezvoltate. „Funcționăm pe o piață destul de competitivă și cred că diferența o face abordarea noastră umană. Adică punem preț pe a asculta cu atenție nevoile și opinile, pe consultare și pe creștere împreună cu partenerii noștri”.
Arhip Pogurski încearcă să mențină un stil de leadership participativ, care implică ascultare activă și consultare, pentru că doar prin dialog și colaborare se poate construi ceva durabil. „Am încercat mereu să inspir, nu să impun. Să ofer libertate, dar și direcție”, arată acesta.
Înainte de a fi antreprenor, Arhip Pogurski a fost om de vânzări. Și a lucrat ca primul om de vânzări și la GURSK, compania pe care a fondat-o. Experiența directă cu medicii l-a ajutat să construiască o cultură internă bazată de deschidere, empatie și sprijin real. ”Nu doar tranzacții, ci relații. Asta am încercat să transmit mai departe în echipă: să fim mereu de partea medicului și a pacientului. Să fim acolo”, conchide fondatorul GURSK.












