Furnizorul de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry care și-a ameliorat profitabilitatea anul trecut, are un debut de an în care câștigul a tins să se erodeze.
Alumil Rom Industry (ALU) a realizat în primul trimestru venituri nete de 26,00 milioane lei, în creștere cu 7,44% față de cele de 24,20 milioane lei din exercițiul financiar precedent. Costurile cu vânzările au urcat cu 9,37%, la 17,50 milioane lei, de la 16,00 milioane lei, astfel încât marja brută s-a ameliorat cu 3,78%, la 8,50 milioane lei, de la 8,19 milioane lei.
Totuși, la nivelul rezultatului global, compania raportează o scădere de 22,37% a profitului net, la 1,70 milioane lei, de la 2,19 milioane lei, la T12022. Pe întreg anul trecut, câștigul net a fost de 6,45 milioane lei și este distribuit aproape integral către acționari sub formă de dividende.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Alumil avea la 31 martie, active totale de 82,27 milioane lei, cu 11,13% în creștere față de cele de 74,03 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile curente au crescut cu 61,29%, la 17,42 milioane lei, de la 10,80 milioane lei.
Alumil Rom Industry, companie controlată de Alumil Miloas în proporție de 55,90%, îl are ca alt acționar major pe directorul general Michail Sotiriou, cu o participație de 23,95%. La ultimul preț de închidere de la Bursa de Valori București, de 1,9800 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 61,87 milioane lei (12,51 milioane euro).