Burberry încearcă să recâștige interesul cumpărătorilor și să își îmbunătățească vânzările în scădere, concentrându-se pe designuri de patrimoniu și piese de colecție în cadrul unui plan strategic numit ”Burberry Forward”, dezvăluit joi, care a urcat acțiunile cu peste 18%, transmite CNBC.
Planul are scopul de a reconecta brandul cu esența sa originală și de a adopta o abordare mai selectivă asupra produselor, punând accent pe paltoanele și eșarfele iconice ale mărcii.

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
După anunțul restructurării, acțiunile Burberry au crescut cu peste 22% și au închis cu un avans de peste 18%, marcând cea mai mare creștere zilnică înregistrată vreodată, scrie News.ro.
CEO-ul Joshua Schulman, aflat la conducerea companiei din iulie, a subliniat necesitatea de a corecta rapid direcția și de a repoziționa Burberry pentru o creștere profitabilă și sustenabilă.
Planurile de relansare au fost prezentate în același timp cu rezultatele intermediare pe 2024, care au arătat o scădere de 20% a vânzărilor pentru al doilea trimestru consecutiv.
În timp ce sectorul de lux înregistrează o încetinire, Schulman consideră că Burberry poate reveni în prim-plan prin punerea accentului pe autenticitate și designuri britanice de tradiție.