Life is Hard (LIH) a realizat în primele 9 luni venituri operaționale consolidate orientativ de 37,03 milioane lei, cu 15,80% mai mari decât cele de 31,97 milioane lei din perioada similară a anului trecut. În structura cifrei de afaceri, 50% a fost reprezentată de business-ul de asigurări și 50% de sectorul IT&C.
În aceeași perioadă, cheltuielile de exploatare au urcat cu 14,40%, la 38,09 milioane lei, de la 33,30 milioane lei.
Firma afișează o pierdere de 2,06 milioane lei, adâncită de aproape 2 ori față de cea de 1,19 milioane lei din primele 3 trimestre ale anului 2024. La S1 pierderea era de 1,91 milioane lei iar, pe întreg anul trecut, câștigul net a fost de aproape 508.000 de lei.
„Într-un context economic prudent, am menținut un ritm echilibrat al investițiilor și o disciplină financiară care ne permit să construim pe termen lung, fără să compromitem stabilitatea grupului”, spune în raportarea trimestrială CEO-ul Cătălin Chiș, care are o participație de 28,41% din titluri.
La 30 septembrie, activele totale erau de 101,81 milioane lei, în creștere cu 25,82% comparativ cu cele de 80,92 milioane lei de la 1 ianuarie 2025. În aceeași perioadă, datoriile curente s-au majorat cu 89,83%, la 4,73 milioane lei, de la 2,49 milioane lei.
Pe de altă parte, datoriile non-curente au avansat cu doar 0,12%, la 16,04 milioane lei, de la 16,02 milioane lei, aici intrând și emisiunea de obligațiuni în valoare de 10 milioane lei, plasată în primăvară și scadentă în anul 2028 (LIH28), cu o valoare de 10,00 milioane lei.
Life is Hard este listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București de la finalul anului 2015 și la ultimul preț de piață, de 0,7040 lei/acțiune, are o capitalizare bursieră de 28,33 milioane lei (5,56 milioane euro).













