Compania Purcari Wineries raportează pentru primele 9 luni o creștere de 19,05% a câștigului pretaxare EBITDA, la 85,92 milioane lei, de la 72,17 milioane lei în perioada similară a anului trecut.
Purcari Wineries (WINE) a realizat în primele 3 trimestre venituri de 262,02 milioane lei, cu 3,76% mai mari decât cele de 252,51 milioane lei din exercițiul financiar precedent, iar costul acestor vânzări s-a redus cu 6,62%, la 138,82 milioane lei, de la 148,66 milioane lei. Este o performanță obținută în contextul unei majorări de 16% a vânzărilor pe piața principală din România. Creșterea este de 40% pentru Cehia și Slovacia.
Profitul net s-a diminuat ușor, cu 0,89%, la 43,37 milioane lei, de la 43,76 milioane lei. La data de 30 septembrie, activele totale ale Purcari erau de 721,55 milioane lei, cu 11,85% mai mari decât cele de 645,11 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile totale au urcat cu 22,64%, la 342,41 milioane lei, de la 2791,9 milioane lei.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

În cadrul ofertei publice de listare din februarie 2018, dar și ulterior acesteia, Purcari, a atras mai multe fonduri de investiții și în acționariatul său dispersat. Ultima intrare importantă este cea a americanilor de la Firebird, care sunt specializați pe plasamente în spațiul ex-sovietic.
La BVB, titlurile Purcari au fost puternic lovite de la declanșarea conflictului din Ucraina, dar s-au înscris pe o traiectorie de recuperare masivă încă din primăvară. La ultimul preț de închidere de pe bursă, de 14,90 lei/acțiune, capitalizarea de piață a companiei se ridică la 601,26 milioane lei (120,77 milioane euro).