Televiziunile din trustul Pro au intrat din această dimineață cu noile sigle pentru cele cinci posturi ale sale, dar și cu noi denumiri. Astfel, postul Acasă TV a devenit Pro 2, Acasă Gold este Pro Gold, iar Sport.ro se numește Pro X.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Recent, Pro TV, controlat de Central European Media Enterprises (CME), a cerut Oficiului de Stat pentru Invenții și Mărci acordul pentru înregistrarea a 10 noi sigle, toate bazate pe brandul PRO. Astfel, a fost cerut acordul OSIM pentru înregistrarea siglelor PRO.TV International, PRO.TV, PRO.2, PRO.Cinema, PRO.X, PRO.Gold, PRO, PRO., PRO ⋮.
CME este prezent pe mai multe piețe din regiune, cele mai importante fiind Cehia și România. CME a anunțat, la începutul lunii iulie, că a convenit vânzarea operațiunilor din Croația și Slovenia către Slovenia Broadband în schimbul sumei de 230 milioane euro. Tranzacția va fi finalizată în a doua parte a anului, iar fondurile obținute vor fi folosite pentru rambursarea anticipată a unui împrumut scadent în 2018. În urma renunțării la operațiunile din Croația și Slovenia, prezența grupului în regiune se va restrânge la cinci piețe, și anume Bulgaria, România, Cehia, Slovacia și Republica Moldova.
Veniturile CME în România în primul semestru au crescut cu 11,3% în perioada ianuarie-iunie, iar rezultatul OIBDA a urcat cu 17,7%.