Investiția în lansarea IL TACCHINO, care a inclus amenajarea primelor două locații și a bucătăriei centrale, alături de dezvoltarea brandului, a conceptului și a promovării inițiale, a depășit 1 milion de euro.
“Înainte de deschiderea primei locații din aprilie 2025 am lucrat aproape un an la dezvoltarea brandului și la pregătirea modelului de business
Am construit IL TACCHINO ca un concept Premium Fast Casual, cu o poziționare puternic diferențiată și pregătit, încă de la început, pentru scalare internațională. Primele două locații au validat modelul de business iar conceptul și produsele au fost apreciate de clienți, motiv pentru care vom accelera extinderea”, spune Bogdan Irina, fondatorul IL TACCHINO.
Conceptul fast casual – poziționat între fast-food și restaurantul clasic – este unul incipient pe piața locală, dar cu o evoluție rapidă la nivel global.
Potrivit Euromonitor, piața europeană a restaurantelor fast casual depășește 35 miliarde euro, iar IMARC Group estimează că piața globală a depășit 220 miliarde USD în 2024, cu o creștere medie anuală de 10%.
Toate preparatele din meniul IL TACCHINO sunt gătite la comandă, în câteva minute.
Rețetele sunt dezvoltate de Executive Chef Marius Alexa.














