2Performant: Putem crește într-un ritm mai accelerat decât piața de e-commerce din România

2Performant: Putem crește într-un ritm mai accelerat decât piața de e-commerce din România

Dorin Boerescu

Profit.ro
Profit.ro
scris 14 feb 2022

Compania de tehnologie 2Performant raportează pentru anul 2021 o cifră de afaceri de 25,7 milioane de lei, în creștere cu 27% față de anul 2020 și peste prognoză. Anul trecut, 2Performant a generat peste 1% din piața de e-commerce din România, intermediind pentru magazinele online din platforma sa de marketing afiliat vânzări în valoare de 73,1 milioane euro din totalul de 6,5 miliarde de euro estimat de GPeC la nivelul pieței românești de comerț electronic.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Compania își păstrează un ritm bun de creștere și raportează rezultate financiare în linie cu bugetul de venituri și cheltuieli asumat la începutul anului trecut. Astfel, veniturile operaționale, calculate prin eliminarea comisioanelor pe care 2Performant le plătește către afiliații din platformă înregistrează o creștere de 26 de procente față de 2020, ajungând la 6,9 milioane lei.

Facebook și Instagram sunt folosite masiv de comercianții de produse de lux falsificate sub mărcile Louis Vuitton, Gucci and Chanel CITEȘTE ȘI Facebook și Instagram sunt folosite masiv de comercianții de produse de lux falsificate sub mărcile Louis Vuitton, Gucci and Chanel

„Am încheiat anul 2021 cu rezultate financiare care confirmă că putem crește într-un ritm mai accelerat decât piața de e-commerce din România, care are o creștere estimată la aproximativ 15% pentru anul trecut. Aceasta este baza pentru o creștere și mai rapidă în 2022, alături de achiziționarea de noi utilizatori - magazine online și afiliați”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Veniturile companiei din piața din România pentru produsul de marketing afiliat au crescut cu 28% față de 2020, ajungând la peste 22,6 milioane de lei, în vreme ce veniturile din piețele externe înregistrează o creștere de 33 de procente. În același timp, compania înregistrează și o creștere a veniturilor plătite în avans cu 51% față de anul anterior, ajungând la 12,2 milioane de lei. Veniturile postpaid ajung la 13,3 milioane de lei, cu 13% mai mult față de 2020.

Ca urmare a investițiilor realizate în 2021 pentru internaționalizare prin parteneriate cu jucători internaționali, consolidare și creștere pe piața locală, dar și dezvoltarea unei noi soluții tehnice pentru atribuirea conversiilor, compania a înregistrat anul trecut o pierdere de 699 mii de lei, sub pierderea prognozată în bugetul de venituri și cheltuieli.

Indicatorii de lichiditate, poziție de cash și grad de îndatorare înregistrează valori extrem de bune în 2021, inclusiv datorită investiției de peste 5 milioane de lei atrase de companie printr-o majorare de capital cu aport în numerar realizată pe Bursa de Valori București.

Cel de-al doilea semestru al anului 2021 a adus creșteri semnificative pentru companie, în contextul în care această perioadă este în mod tradițional una foarte bună pentru vânzările în online, atunci având loc cele mai importante campanii de reduceri ale magazinelor. Astfel, 2Performant a înregistrat în cea de-a doua jumătate a anului trecut o cifră de afaceri de peste 14,9 milioane de lei, în creștere cu 36% față de semestrul doi din 2020, și un profit de 457 mii de lei. 

viewscnt
Afla mai multe despre
2performant
afaceri