2Performant - Rezultatele generate în primul trimestru creează premisele pentru depășirea bornelor

2Performant - Rezultatele generate în primul trimestru creează premisele pentru depășirea bornelor
Profit.ro
Profit.ro
scris 4 apr 2023

2Performant, companie de tehnologie, jucător pe piața de marketing afiliat din România, a înregistrat vânzăride 28,8 milioane de euro (excluzând TVA) în primul trimestru din 2023, o creștere cu 40% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Utilizatorii platformei au trimis 24,5 milioane de click-uri, în creștere cu 20% față de perioada similară din 2022, care s-au concretizat într-un număr de vânzări intermediate de 647.000, o majorare cu 59%, generând comisioane în valoare de 1,7 milioane de euro, +34% în comparație cu 2022.

Google a impus o limită ascunsă de fișiere ce pot fi stocate în cloud CITEȘTE ȘI Google a impus o limită ascunsă de fișiere ce pot fi stocate în cloud

„Rezultatele generate de utilizatorii platformei noastre în primul trimestru al anului continuă trendul ascendent înregistrat anul trecut și creează premisele pentru depășirea bornelor atinse în 2022 și atingerea obiectivelor propuse pentru 2023”, a declarat Dorin Boerescu, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant.

În primul trimestru din 2023, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a fost de 6,98 euro, o creștere de 12% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,8, în creștere cu 4% față de trimestrul similar din 2022. În același timp, valoarea medie a vânzării  prin intermediul platformei 2Performant a fost de la 44,5 euro (excluzând TVA), o scădere cu 12% în comparație cu T1 2022, rata de conversie înregistrând în această perioadă un avans de 0,6pp, până la 2,6%.

Principalele categorii de produse vândute în primul trimestru din 2023 au fost: Farmaceutice, Modă, Cărți, Beauty, Electronice IT&C, Casă & Grădină, Jucării și Produse pentru copii, Sănătate & Îngrijire Personală, Produse pentru animale de companie și Bijuterii. 

2Performant - Rezultatele generate în primul trimestru creează premisele pentru depășirea bornelor


Pentru anul 2023, compania vizează o cifră de afaceri de 48,6 milioane de lei, o creștere de 39% față de rezultatul din 2022, EBITDA de 2,6 milioane de lei, o dublare în comparație cu anul anterior, și un profit net de 863 de mii de lei, o majorare de 234%.

2Performant este listată pe piața AeRO începând cu 9 decembrie 2020, iar din octombrie 2021, acțiunile 2P sunt incluse în indicele BET-AeRO dezvoltat de Bursa de Valori București pentru această piață.

viewscnt
Afla mai multe despre
2performant
afaceri