Gigantul de comerț electronic chinez Alibaba Group a vândut săptămâna trecută obligațiuni în valoare de 7 miliarde de dolari, în cadrul unei emisiuni formate din cinci componente, care inclus și maturități de 40 de ani, transmite MarketWatch.
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup
Compania a oferit cinci tranșe de obligațiuni, cu maturități de 5,5 ani, 10 ani, 20 de ani, 30 de ani și 40 de ani. Tranșa cu scadența de 10 ani a oferit 1,08 puncte procentuale peste dobânda titlurilor de Trezorerie din SUA, scrie News.ro.
Este a doua emisiune de obligațiuni efectuată de Alibaba în ultimii trei ani, după ce a vândut titluri de 8 miliarde de dolari în 2014, la câteva luni după oferta publică inițială, care a fost cea mai mare din istoria pieței americane.
Fondurile atrase prin intermediul emisiunii actuale vor fi utilizate în scopuri generale de afaceri.
Alibaba beneficiază de rating A din partea agențiilor de evaluare financiară Moody’s, S&P și Fitch.