Gigantul de comerț electronic chinez Alibaba Group a vândut săptămâna trecută obligațiuni în valoare de 7 miliarde de dolari, în cadrul unei emisiuni formate din cinci componente, care inclus și maturități de 40 de ani, transmite MarketWatch.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Compania a oferit cinci tranșe de obligațiuni, cu maturități de 5,5 ani, 10 ani, 20 de ani, 30 de ani și 40 de ani. Tranșa cu scadența de 10 ani a oferit 1,08 puncte procentuale peste dobânda titlurilor de Trezorerie din SUA, scrie News.ro.
Este a doua emisiune de obligațiuni efectuată de Alibaba în ultimii trei ani, după ce a vândut titluri de 8 miliarde de dolari în 2014, la câteva luni după oferta publică inițială, care a fost cea mai mare din istoria pieței americane.
Fondurile atrase prin intermediul emisiunii actuale vor fi utilizate în scopuri generale de afaceri.
Alibaba beneficiază de rating A din partea agențiilor de evaluare financiară Moody’s, S&P și Fitch.