Gigantul Facebook a fost amendat cu zece milioane de euro (11,4 milioane de dolari) din cauza lipsei de transparență în ceea ce face cu datele utilizatorilor, a anunțat vineri autoritatea italiană în domeniul concurenței AGCM, relatează DPA:
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Potrivit autorității, consumatorii nu sunt informați corect cu privire la o potențială utilizare comercială a unora dintre datele personale care li se cer atunci când își fac cont pe Facebook, scrie News.ro
CITEȘTE ȘI FOTO HMD anunță Nokia 8.1, un smartphone de buget cu Android Pie. La ce preț este vândutGigantul a fost amendat, de asemenea, pentru că încurajează - pe ascuns - persoanele care și-au făcut cont să permită rețelei de socializare să le transmită datele către terți, prin intermediul unor setări de confidențiale predefinite.
Autoritatea italiană condamnă acest lucru drept o ”practică agresivă” care încalcă legislația în domeniul protecției consumatorului.