Facebook recunoaște că a angajat o agenție de PR pentru a-l ataca pe George Soros

Facebook recunoaște că a angajat o agenție de PR pentru a-l ataca pe George Soros
scris 22 nov 2018

Într-o scrisoare publică postată pe blog-ul de presă al Facebook, compania recunoaște că a angajat special o firmă de PR pentru a investiga și a direcționa atenția către miliardarul George Soros.

După informațiile publicate de presa americană și negările lui Mark Zuckerberg respectiv ale șefului de operațiuni Sheryl Sandberg, Facebook recunoaște pentru prima dată că a angajat o agenție de PR pentru a-și decredibiliza criticii printr-o conexiune cu George Soros.

Vina și-o asumă șeful de comunicare al companiei, Elliot Schrage, care recunoaște că a angajat firma de PR Definers Public Affairs special pentru a-l targeta pe Soros.

Schrage spune că a fost o operațiune desfășurată în două etape. Prima oară s-a dorit căutarea eventualelor motivații financiare ale lui Soros ca urmare a criticilor publice pe care acesta le-a făcut la adresa Facebook și Google.

Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, anunță că nu va demisiona, în ciuda scandalurilor în care a fost implicată compania CITEȘTE ȘI Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, anunță că nu va demisiona, în ciuda scandalurilor în care a fost implicată compania

În ianuarie 2018, Soros spunea, într-un discurs susținut în cadrul Forumului Economic Mondial de la Davos, că cele două companii de tehnologie sunt o amenințare pentru societate.

Câteva luni mai târziu, când o organizație nouă, intitulată Freedom From Facebook, a început să critice politicile Facebook, Definers Public Affairs ar fi descoperit că unii dintre membrii organizației erau susținuți financiar de Soros.

Facebook a trimis atunci documente către presă încercând să arate că în spatele noului critic ar sta, de fapt, Soros.

Schrage nu și-a cerut scuze în scrisoarea publicată pentru tacticile folosite, ci le-a apărat spunând că este normal ca o companie să-și studieze rivalii.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
facebook
soros