Facebook renunță la unele din restricțiile impuse reclamelor la blockchain

Facebook renunță la unele din restricțiile impuse reclamelor la blockchain
scris 9 mai 2019

Facebook și-a relaxat regulile privind reclamele care implică, într-o formă sau alta, tehnologia blockchain.

Cu efect imediat, Facebook și-a modificat politica privitoare la reclamele care vizează tehnologia blockchain și nu mai cere ca acestea să fie pre-aprobate.

Sunt vizate de această schimbare reclamele care implică în orice fel tehnologia blockchain, indiferent că promovează o monedă virtuală, o știre sau un articol educativ.

Chiar dacă pentru campaniile de promovare ale criptomonedelor este în continuare necesară o aprobare, modificarea de politică a celor de la Facebook ar putea contribui la o publicitatea mai mare pentru tehnologia blockchain în sine.

Facebook va schimba algoritmul de rankare pentru video CITEȘTE ȘI Facebook va schimba algoritmul de rankare pentru video

Facebook interzice în continuare reclamele la anumite servicii și produse financiare din zona monedelor virtuale, precum anunțurile plătite pentru ICO-uri. Din 5 iunie, Facebook va interzice și promovarea contractelor pentru diferență.

Compania americană susține că aceste servicii și produse financiare sunt însoțite de cele mai multe ori de fraude, acesta fiind motivul blocării lor.

Relaxarea regulilor privind tehnologia blockchain este justificată de Facebook prin studiile care au arătat utilitatea pe care aceasta o poate aduce.

Însă, o altă legătură s-ar putea face cu faptul că Facebook își va lansa propria monedă virtuală, ca mijloc de plată pentru și între utilizatorii serviciilor sale. Facebook va deveni astfel și jucător pe o piață pe care o reglementează și unde ar putea fi acuzată de favorizarea propriului produs.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
facebook
reclame
blockchain
criptomonede