Facebook renunță la unele din restricțiile impuse reclamelor la blockchain

Facebook renunță la unele din restricțiile impuse reclamelor la blockchain
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 9 mai 2019

Facebook și-a relaxat regulile privind reclamele care implică, într-o formă sau alta, tehnologia blockchain.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Cu efect imediat, Facebook și-a modificat politica privitoare la reclamele care vizează tehnologia blockchain și nu mai cere ca acestea să fie pre-aprobate.

Sunt vizate de această schimbare reclamele care implică în orice fel tehnologia blockchain, indiferent că promovează o monedă virtuală, o știre sau un articol educativ.

Chiar dacă pentru campaniile de promovare ale criptomonedelor este în continuare necesară o aprobare, modificarea de politică a celor de la Facebook ar putea contribui la o publicitatea mai mare pentru tehnologia blockchain în sine.

Facebook va schimba algoritmul de rankare pentru video CITEȘTE ȘI Facebook va schimba algoritmul de rankare pentru video

Facebook interzice în continuare reclamele la anumite servicii și produse financiare din zona monedelor virtuale, precum anunțurile plătite pentru ICO-uri. Din 5 iunie, Facebook va interzice și promovarea contractelor pentru diferență.

Compania americană susține că aceste servicii și produse financiare sunt însoțite de cele mai multe ori de fraude, acesta fiind motivul blocării lor.

Relaxarea regulilor privind tehnologia blockchain este justificată de Facebook prin studiile care au arătat utilitatea pe care aceasta o poate aduce.

Însă, o altă legătură s-ar putea face cu faptul că Facebook își va lansa propria monedă virtuală, ca mijloc de plată pentru și între utilizatorii serviciilor sale. Facebook va deveni astfel și jucător pe o piață pe care o reglementează și unde ar putea fi acuzată de favorizarea propriului produs.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
reclame
blockchain
criptomonede