FOTO Cum vor arăta reclamele pe care le va afișa WhatsApp

FOTO Cum vor arăta reclamele pe care le va afișa WhatsApp
scris 27 mai 2019

Facebook a prezentat, în cadrul unei conferințe, imagini cu felul în care cea mai populară aplicație de chat va afișa reclame.

Reclamele WhatsApp nu sunt o noutate, acestea fiind deja vizibile unora dintre utilizatori, însă de anul viitor aplicația deținută de Facebook va face un pas înainte și va începe să afișeze și mai multe reclame.

Anunțul a fost făcut de reprezentanții Facebook în cadrul Facebook Marketing Summit 2019, ce are loc anual în Olanda, unde au rulat și prezentări care conțineau imagini cu felul în care aceste reclame vor fi integrate.

În primul rând, reclamele WhatsApp for Businesses vor primi un upgrade vizual și le vor permite advertiserilor să includă mai multe elemente multimedia și să folosească mai multe opțiuni de formatare.

Efectul măsurilor luate în SUA: Vânzările de mobile Huawei ar putea scădea cu până la 24% în acest an CITEȘTE ȘI Efectul măsurilor luate în SUA: Vânzările de mobile Huawei ar putea scădea cu până la 24% în acest an

Acest tip de reclame este și cel mai agresiv. Utilizatorii de WhatsApp care intră în contact cu o companie vor primi astfel de reclame, cu tot cu notificările de rigoare, direct în cadrul unei ferestre de chat obișnuite.

În cadrul acestei conferințe a fost prezentat și un al doilea tip de reclame la care vor fi supuși utilizatorii aplicației. Acesta va fi integrat în secțiunea WhatsApp Status și va arata la fel ca reclame din Instagram Stories.

Ambele aplicații de chat deținute de Facebook, WhatsApp și Messenger, afișează în acest moment reclame în diverse feluri și formate, fiind foarte plauzibil ca, în goana sa după bani, Facebook să crească în viitorul apropiat nivelul de agresivitate.

Din fericire, pentru cei aflați în căutarea unei alternative mai sigure, mai funcționale și fără reclame, există soluții precum Telegram și Signal.

FOTO Cum vor arăta reclamele pe care le va afișa WhatsApp

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
whatsapp
facebook
reclame