Google reduce numărul de locuri de muncă la serviciul său de navigare auto Waze, în contextul în care înlocuiește sistemul de publicitate al aplicației cu tehnologia Google Ads.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Întrun e-mail trimis angajaților, Chris Phillips, care supraveghează divizia de cartografiere a Google, numită Geo, a declarat că strategia Waze va fi modificată pentru a include reclame Google, în loc să folosească un sistem separat de reclame. Mutarea va duce la concedieri, potrivit e-mailului, consultat de CNBC.
"Am decis să facem tranziția în ceea ce privește monetizarea anunțurilor Waze pentru a fi gestionată de Global Business Organization (GBO), similar cu Google Maps. Din păcate, acest lucru va determina o reducere a rolurilor axate pe monetizarea anunțurilor Waze, în vânzări, marketing, operațiuni și analiză", a scris Phillips.
Google a achiziționat Waze pentru aproximativ 1,3 miliarde de dolari în 2013.
E-mailul nu a precizat câte locuri de muncă vor fi eliminate. Echipa Waze are peste 500 de angajați.
În decembrie, Google a anunțat că va combina echipele care lucrează la aplicațiile Google Maps și Waze, pentru a reduce costurile.
O lună mai târziu, Alphabet, compania mamă a Google, a anunțat că va concedia 12.000 de angajați, reprezentând 6% din forța sa de muncă la nivel global. De asemenea, compania a eliminat sau redus unele proiecte și a declarat că se concentrează pe creșterea eficienței.