Vicepreședintele companiei Anthony Chavez a explicat că tehnologia Privacy Sandbox este retrasă din cauza adopției reduse și că Google renunță la ideea de a o mai folosi.
În același timp, gigantul american, cunoscut pentru numeroasele încălcări ale intimității propriilor utilizatori, promite acum că va continua să îmbunătățească intimitatea acestora.

Google a lansat Privacy Sandbox în 2019 ca un înlocuitor complicat al cookie-urilor folosite de site-urile vizitate de utilizatorii browser-ului Chrome.
Compania, care spunea că tehnologia va îmbunătăți intimitatea utilizatorilor limitând accesul terților, s-a confruntat cu criticile acestora și ale autorităților din unele țări, care au acuzat-o că nu joacă corect.
Asta pentru că, în vreme ce Privacy Sandbox trebuia să limiteze accesul terților la datele utilizatorilor, Google, ca producător al browser-ului care domină piața, își păstra același nivel de acces.
Google spune acum că va retrage brandul și tehnologia din spatele Privacy Sandbox, dar că va folosi pe viitor ceea ce a învățat din urma dezvoltării acestuia.