Google a început să ofere utilizatorilor spre testare o nouă versiune a paginilor de căutare, care îmbină link-urile tradiționale cu răspunsurile inteligenței artificiale.
Gigantul american a lansat Web Guide, o nouă interpretare a ceea ce ar putea reprezenta popularul motor de căutare pe viitor.
Web Guide folosește o versiune special modificată a AI-ului Gemini pentru a procesa comenzile de căutare, combinând link-urile cu răspunsurile AI-ului.

În această versiune, Google pare să afișeze cele mai relevante două rezultate, cu tot cu link-uri, în partea de sus a paginii generate pentru căutări.
Sub cele două rezultate, vine răspunsul generat de AI-ul companiei prin procesarea paginilor care conțin informațiile relevante pentru căutarea realizată.
După răspunsul generat de AI, sunt afișate mai multe alte link-uri, organizate pe diverse categorii, în funcție de căutare. Aici pot apărea pagini ale unor site-uri educaționale sau ale unor platforme sociale, precum Reddit și Quora.
Web Guide poate fi activată de utilizatorii interesați să o testeze din Search Labs, însă noua facilitate nu pare să fie disponibilă, deocamdată, în România.