Directorul Twitter pentru siguranța mărcii și calitatea reclamelor, A.J. Brown, a decis să părăsească compania, potrivit unei surse familiarizate cu problema, acesta fiind al doilea director pentru siguranță care pleacă în câteva zile.
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.
Cea mai recentă plecare se adaugă la o provocare din ce în ce mai mare pentru noul CEO al Twitter, Linda Yaccarino, chiar înainte de a intra în acest rol, relatează News.ro.
![Zboruri directe din România către SUA, în pregătire de către o nouă companie aeriană](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33217/21217682/1/yr-bee.jpg?width=151)
Tot săptămâna aceasta, Ella Irwin a declarat pentru Reuters că a demisionat din funcția de vicepreședinte al produsului pentru încredere și siguranță la compania de social media, unde a supravegheat eforturile de moderare a conținutului și a răspuns adesea utilizatorilor cu întrebări despre conturile suspendate.
Brown a lucrat la eforturile de a preveni apariția reclamelor lângă conținut neadecvat.
Platformer și Wall Street Journal au raportat anterior despre plecarea lui Brown.
De când CEO-ul Tesla, Elon Musk, a achiziționat Twitter în octombrie, platforma s-a străduit să rețină agenții de publicitate, care au fost precauți cu privire la plasarea reclamelor după ce compania a concediat mii de angajați.
![FC Dinamo revine în prima ligă](http://i0.1616.ro/media/2/2621/34346/21217687/1/329166908-1154166438592196-8016165677086795527-n.jpg?width=151)
Angajarea de către Musk a lui Yaccarino, care a fost director pentru reclame la NBCUniversal, parte a grupului Comcast, a semnalat că vânzările de reclame au rămas o prioritate pentru Twitter, chiar dacă lucrează pentru a crește veniturile din abonamente.