Numărul de download-uri ale aplicației și traficul site-ului ChatGPT au scăzut pentru prima oară luna trecută, în ceea ce ar putea reprezenta un prim avertisment pentru antreprenorii care își investesc banii cu ușurință în companiile de AI.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Numărul de download-uri ale aplicației ChatGPT de iPhone a scăzut luna trecută în Statele Unite cu 38% față de luna mai, susțin analiștii de la Bank of America Securities, citând datele Sensor Tower.
La fel, aplicația Bing, care include și chatbot-ul cu același nume, a înregistrat cu 38% mai puține descărcări în luna iunie față de luna mai.
De asemenea, traficul site-ului ChatGPT a scăzut cu 11 procente în iunie față de mai. În medie, acesta are acum în jur de 51 de milioane de vizitatori pe săptămână.
A scăzut și interesul și pentru motorul de căutare Bing, după ce curiozitatea stârnită de chatbot-ul Microsoft s-a mai domolit. Bing a avut în iunie doar 2,8% cotă de piață. Asta în timp ce Google a crescut ușor, ajungând la 92%.
De când a fost lansat ChatGPT, Inteligența Artificială a atras investiții masive din partea antreprenorilor, cei mai mulți bani investiți în prima jumătate a acestui an mergând către companii care au legătură cu AI-ul.
Faptul că, după doar șase luni, interesul pentru chatboți pare să fi început să scadă, ar putea să domolească avântul investitorilor.