În primul trimestru, Spotify și-a crescut numărul total de utilizatori cu 19%, dar sub ceea ce se așteptau analiștii.
6 iunie - Profit News TV - Maraton Energie
11 iunie - Medika TV - Maraton Sănătatea Aparatului Urinar
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
După creșterea de 19% din primul trimestru al acestui an, Spotify a ajuns să numere 615 milioane de utilizatori, ceea ce se situează sub cele 617,9 milioane de utilizatori așteptate de analiști.
Pe de altă parte, după o creștere cu 14 procente, Spotify are acum 239 milioane de utilizatori plătitori.
Veniturile companiei în aceeași perioadă au crescut cu 20%, ajungând la 3,6 miliarde de euro, cu un venit operațional de 168 milioane de euro.
Evoluția din ultimul trimestru urmează unei perioade în care Spotify a crescut prețurile în mai multe țări - în unele dintre acestea chiar de mai multe ori.
Compania pregătește schimbări și la nivelul abonamentelor, urmând să introducă un abonament care să ofere acces la muzică și podcast-uri, cu plată separată pentru cărțile electronice.
Spotify este liderul pieței de servicii muzicale, cu aproximativ 30% din piață, urmat de Apple Music, Amazon Music și Tencent Music fiecare cu câte 13% cotă de piață.