Stefanini România, subsidiară locală a companiei braziliene Stefanini, unul dintre principalii jucători globali în externalizarea de servicii IT, a inaugurat un centru de suport la Târgu Mureș, al treilea din România, după cele din București și Sibiu.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În cadrul noului centru Stefanini lucrează, în prezent, 20 angajați, specializați în principal pe limbile germană și maghiară, dintre care 80% au un nivel de experiență junior, iar 20% senior. Aceștia furnizează servicii către companii multinaționale care au nevoie de suport tehnic în mai multe limbi străine.
“Am ales să deschidem cel de-al treilea centru Stefanini pe plan local în Târgu Mureș pentru a facilita procesul de recrutare, având în vedere că aici locuiesc persoane care cunosc limba germană și maghiară, ambele tot mai cerute pe piața de outsourcing”, a declarat Andreea Stănescu, VicePresident Stefanini EMEA Delivery
Reprezentanții companiei își propun ca până la finalul anului să tripleze numărul de angajați ai noului centru de suport, ajungând astfel la o echipă formată din 60 de specialiști.
Prezentă în 39 de țări, Stefanini oferă servicii IT offshore, onshore și nearshore, inclusiv servicii de dezvoltare de aplicații, precum și servicii BPO.