TARA Interactive crește numărul de angajați cu până la 60%

TARA Interactive crește numărul de angajați cu până la 60%

Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive

Profit.ro
Profit.ro
scris 12 apr 2023

Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive țintește creșterea numărului de angajați în București și Chișinău cu până la 60%, anul acesta, la aproximativ 80 de persoane.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Creșterea echipei este direct proporțională cu extinderea portofoliului de clienți. Compania vizează o prezență mai mare pe piața de software internațională, în 2023, prin extinderea portofoliului de clienți în SUA și în Europa.

ULTIMA ORĂ TABEL Producția OMV Petrom a scăzut cu peste 4% CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ TABEL Producția OMV Petrom a scăzut cu peste 4%

TARA Interactive a bugetat investiții de aproximativ 100.000 de euro în dezvoltarea angajaților în 2023.

„Am stabilit, pentru anul acesta, programe de formare, training și dezvoltare, atât cu formatori externi, cât și un program intern de creștere dedicat angajaților actuali și viitori. Am alocat în această direcție de dezvoltare 60.000 de euro, investiție destinată tuturor angajaților, în funcție de rolurile acestora în companie. Investiția poate varia în funcție de evoluția acestor programe, însă suntem pregătiți să creștem bugetul cu 50%”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.

Compania caută să își extindă echipa cu team-playeri. Candidații trebuie să aibă cel puțin un curs finalizat în aria de expertiză pentru care  aplică, să aibă gândire analitică, să își poată stabili și urmări prioritățile și termenele de livrare.

În prezent, TARA Interactive are deschise noi poziții în 3 departamente: Software Development, Business Development și Support.

„În momentul în care un angajat se alătură echipei, va face, împreună cu managerul său, un plan individual de dezvoltare profesională și personală. În cadrul acestui proces, vor face o analiză a decalajului și vor decide împreună ce îmbunătățiri trebuie aduse, astfel încât să poată fi atins cel mai bun rezultat.

Metoda de livrare a acestor intervenții poate fi diferită - de la training, cursuri în extern, până la experimentare și studiu individual. Noi ne dorim să creăm un cadrul holistic, de creștere, pentru fiecare, fără să rigidizăm acest proces”, mai spune Vlad Lepădatu, menționând că TARA Interactive a implementat un program de executive coaching și training, atât la nivel de management, cât și pentru noii angajați, în perioada de onboarding, în funcție de nivelul fiecăruia de cunoștințe.

Cătălin Păunescu, fondator si CEO al Star Storage, preia acțiunile de la Emerging Europe Accession Fund, devenind acționar unic CITEȘTE ȘI Cătălin Păunescu, fondator si CEO al Star Storage, preia acțiunile de la Emerging Europe Accession Fund, devenind acționar unic

Compania a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, în creștere cu aproximativ 20% față de anul anterior, și estimează, pentru anul acesta o creștere organică a business-ului cu peste 60%, pe fondul cererii mai mari pe zona de digitalizare și nevoii de automatizare a companiilor.

A fost înființată în 1991 ca o companie de IT orientată către implementarea de noi tehnologii.

În prezent, TARA Interactive are peste 50 de angajați în birourile din București și Chișinău și desfășoară proiecte internaționale în SUA, Marea Britanie, Europa, România etc., în domenii precum fintech, sport, consultanță, transport, logistică, eCommerce și retail.

viewscnt
Afla mai multe despre
tara interactive
angajați