Tellur își propune o extindere accelerată. Pregătire pentru listare la bursă

Tellur își propune o extindere accelerată. Pregătire pentru listare la bursă
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 oct 2021

Tellur, brandul românesc de accesorii telecom și produse Smart Home, deținut de ABN Systems International, a înregistrat vânzări totale de 61,17 milioane de lei (12,36 milioane de euro), de la începutul anului 2017 și până la finele primului semestru din 2021.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Vânzările, care au totalizat peste 2,51 milioane de produse, în același interval, au fost realizate în România și în alte 25 de țări de pe trei continente.

Microsoft România are un nou General Manager. A fondat unul dintre startup-urile de tehnologie cu cea mai rapidă ascensiune din industria de profil din România CITEȘTE ȘI Microsoft România are un nou General Manager. A fondat unul dintre startup-urile de tehnologie cu cea mai rapidă ascensiune din industria de profil din România

Numărul altor state, în afara României, unde sunt vândute produsele Tellur, a urcat de la 13 - în 2017, la 25 - în S1 2021. Principalele piețe externe unde au fost înregistrate exporturi Tellur, de la începutul anului 2017 până la 30 iunie 2021, sunt în Europa, America și Orientul Mijlociu, în țări precum Africa de Sud, Canada, Franța, Germania, Israel, Italia, Mexic, Polonia, Spania, Suedia, Turcia, UK și SUA.

La nivelul volumului de bucăți vândute, cele mai bune performanțe Tellur, în intervalul amintit, au fost înregistrate la categoriile cabluri (circa 605.000 de produse), audio (circa 454.000 de unități), urmate de holdere (peste 384.000). La nivel valoric, cele mai mari vânzări au fost înregistrate de produsele audio (13,8 milioane lei), cabluri (8,66 milioane lei), respectiv accesorii auto (8,18 milioane lei).

„Odată cu avansul transformării digitale a societății, am identificat o nevoie în creștere pentru produse, accesorii IT&C și Smart Home, iar prin brandul propriu, Tellur, am răspuns acestei cereri. Perspectivele de creștere ale produselor din gama Tellur, atât pe piețele externe unde suntem deja prezenți, precum și pe altele unde ne pregătim să intrăm, sunt excelente, iar atragerea de finanțare de pe piața de capital ne va ajuta să consolidăm poziția pe piața din România și să ne creștem exporturile”, a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.

În prezent, există peste 200 de produse Tellur active, dintr-un total de 2.000 lansate de-a lungul anilor, iar principalele game sunt:  Audio (căști, boxe, kituri audio pentru mașină); Cabluri (Lightning, Micro-USB, Type-C, adaptoare); Energie (încărcătoare de priză și wireless, baterii externe, încărcătoare auto); Suporți pentru telefoane mobile; și Smart Home (produse de securitate și monitorizare, senzori smart, comutatoare inteligente WiFi, produse pentru climatul și confortul casei).

Windows 11 afectează performanța procesoarelor AMD CITEȘTE ȘI Windows 11 afectează performanța procesoarelor AMD

Fondată în 2002, ABN Systems International, deținătoarea brandului Tellur, și unul dintre liderii pieței de distribuție a produselor și accesoriilor IT&C din România, furnizează soluții integrate de mobilitate, infrastructură IT și de stocare, sisteme de supraveghere video, echipamente și automatizări industriale. Cu un portofoliu de peste 30.000 de produse și accesorii IT&C, ABN Systems este prezentă deja pe piețe din peste 25 țări, de pe 3 continente, și își propune o extindere accelerată a canalelor de vânzare externe, atât prin intrarea pe noi piețe, cât și prin consolidarea celor actuale.

ABN Systems International se pregătește de listarea la BVB, până la finele acestui an, pentru a-și finanța expansiunea pe piețele internaționale.

viewscnt
Afla mai multe despre
tellur
abn systems international