Twitter a lansat noua bifă albastră, disponibilă pe bază de abonament

Twitter a lansat noua bifă albastră, disponibilă pe bază de abonament
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 10 nov 2022

Noua formă a abonamentului Twitter Blue a fost lansată și include o bifă albastră, care deja creează probleme.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

La doar o zi după alegerile intermediare din Statele Unite, pentru a evita să atragă nemulțumirile politicienilor, Twitter a lansat noul abonament Blue, care le aduce abonaților o bifă albastră alături de numele de utilizator.

În noul format, pe lângă bifa albastră, Twitter Blue promite, printre altele, mai puține reclame și prioritate la replici și în căutare. În acest moment, însă, cei care se abonează primesc doar bifa.

Twitter va avea două bife CITEȘTE ȘI Twitter va avea două bife

Așa cum se anticipa și contrar celor promise de Elon Musk, bifa albastră nu ajută în filtrarea informațiilor false, ci din contră. Deja în primele ore au apărut mai multe conturi care impersonează o serie de celebrități, răspândind informații ca și cum ar fi din partea acestora.

Asta pentru că oricine se abonează la Twitter Blue primește bifa albastră, care este, încă, asociată de cei mai mulți utilizatori ai rețelei cu un cont oficial, verificat de Twitter.

Abonamentul Blue costă în Statele Unite 8 dolari pe lună, însă, Twitter spune că prețul actual este unul promoțional, ceea ce înseamnă că, destul de curând, acesta ar putea să crească.

Twitter Blue este, deocamdată, disponibil doar pe iPhone și iPad și poate fi contractat doar prin intermediul celor două platforme, nu și pe Android sau web.

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter
twitter blue
abonament