Twitter Blue nu i-a adus prea mulți bani lui Elon Musk

Twitter Blue nu i-a adus prea mulți bani lui Elon Musk
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 11 apr 2023

O analiză independentă susține că abonamentul Twitter Blue nu a atras până acum atât de mulți bani cât spera noul proprietar al platformei sociale.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În primele trei luni de existență, Twitter Blue a atras venituri de 11 milioane de dolari de pe platformele mobile deținute de Google și Apple, Android, respectiv iOS, conform unei estimări făcute de Sensor Tower.

11 milioane de dolari reprezintă o sumă mică pentru o platformă ca Twitter, mai ales în contextul în care aceasta se confruntă cu o scădere a veniturilor generate de reclame și din cauza modului în care noul proprietar conduce compania.

Twitter afișează mai puține reclame pentru abonați CITEȘTE ȘI Twitter afișează mai puține reclame pentru abonați

Este adevărat că estimarea nu include și abonamentele făcute în cadrul versiunii web a platformei, acolo unde acestea costă mai puțin. Însă, Twitter este o platformă preponderent mobilă.

Sensor Tower estimează că în cele trei luni Twitter Blue a adunat 385.000 de abonați pe cele două platforme mobile și că Statele Unite sunt cea mai mare piață, de unde vin 246.000 dintre abonații actuali.

Twitter Blue a fost lansat inițial în 2021, înainte să fie relansat sub o nouă formă, după ce compania a fost cumpărată de Elon Musk.

Musk nu a făcut un secret din faptul că speră ca Twitter să se debaraseze de reclame și să genereze venituri exclusiv prin intermediul abonamentelor.

În România, Twitter Blue costă 40 de lei pe lună sau 421 de lei pe an.

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter
elon musk