Twitter testează o funcție de shopping

Twitter testează o funcție de shopping
scris 10 aug 2021

Continuând explorarea opțiunilor de creștere a veniturilor, atât pentru platformă, cât și pentru utilizatorii săi, Twitter testează o funcție de shopping integrată în paginile de profil.

Twitter a anunțat Shop Module, o secțiune de cumpărături care poate fi adăugată în partea de sus a paginilor de profil și poate lista produse, care pot fi cumpărate de utilizatori.

Shop Module va consta într-un carusel, compus din mai multe produse. Prin swipe-uri, utilizatorii pot răsfoi produsele afișate și pot apăsa pe un produs pentru a-l cumpăra.

Jacek Olczak, CEO Philip Morris International: Ambiția noastră este ca produsele fără fum să reprezinte peste 50% din veniturile nete totale până în 2025. În România am făcut investiții de peste 500 milioane USD pentru transformarea fabricii din Otopeni CITEȘTE ȘI Jacek Olczak, CEO Philip Morris International: Ambiția noastră este ca produsele fără fum să reprezinte peste 50% din veniturile nete totale până în 2025. În România am făcut investiții de peste 500 milioane USD pentru transformarea fabricii din Otopeni

Când apasă pe un produs, utilizatorul este dus într-o pagină dedicată acestuia, cu mai multe informații și posibilitatea cumpărării. Întreaga operațiuni are loc fără a părăsi rețeaua socială.

Cu noua funcție, Twitter încearcă să crească atât propriile venituri, cât și pe cele ale utilizatorilor săi, alăturându-se unor platforme precum Instagram, WhatsApp sau Pinterest, care au adoptat deja instrumente similare.

Shop Module este deocamdată testat cu un număr limitat de branduri, printre care GameStop și Arden Cove, fiind disponibil, deocamdată, doar în Statele Unite și doar pe iPhone.

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter
shopping