Platforma socială X, cunoscută până nu demult drept Twitter, afișează, dintr-un motiv încă neelucidat, reclame care nu sunt marcate ca atare, ce trec drept postări obișnuite.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Unele dintre reclamele afișate în ultima vreme de X, rețea socială deținută acum de Elon Musk, sunt lipsite de etichetele obișnuite, menite să le diferențieze de postările normale.
Utilizatorii se pot convinge că o astfel de postare este, în fapt, o reclamă, doar dacă apăsă butonul cu trei puncte și deschid meniul contextual, care include opțiunile legate de reclame.
În lipsa unui răspuns din partea X, care nu mai are departament de comunicare după concedierile operare de Elon Musk, nu se știe dacă este o manevră voită sau doar o eroare.
Nu ar fi exclus ca Elon Musk să ofere această formă de reclamă pentru a atrage anumite branduri, în contextul în care veniturile platformei din reclame au scăzut semnificativ de la instaurarea noului regim.
Cert este că X se expune unei investigații, cel puțin în Statele Unite. Deja mai multe voci cunoscute au cerut autorităților să investigheze compania lui Elon Musk pentru practici comerciale înșelătoare.