X, rețeaua socială a lui Elon Musk, continuă să piardă utilizatori

X, rețeaua socială a lui Elon Musk, continuă să piardă utilizatori
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 23 mar 2024

La mai mult de un an de când Elon Musk a cumpărat Twitter și, apoi, l-a tranformat în X, rețeaua socială suferă pierderi semnificative la nivelul utilizatorilor zilnici.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Datele publicate de Sensor Tower pentru luna februarie arată că aplicația mobilă X a avut 27 de milioane de utilizatori zilnici în Statele Unite, mai puțin cu 18% decât în urmă cu un an.

Din noiembrie 2022, când a fost preluată de Musk, rețeaua a pierdut sau cel mult a reușit să-și păstreze numărul de utilizatori de la o lună la alta.

UE sporește presiunea asupra rețelelor sociale CITEȘTE ȘI UE sporește presiunea asupra rețelelor sociale

Per total, în Statele Unite, X are cu 23% mai puțini utilizatori, decât înainte să fie cumpărată de Elon Musk.

Nici la nivel global situația nu stă cu mult mai bine. Cu 174 de milioane de utilizatori în februarie, X și-a pierdut 15% dintre utilizatori în ultimul an.

Cu excepția lunii octombrie, când a existat o foarte mică creștere, evoluția lunară la nivel global a fost similară cu cea din Statele Unite - scădere sau stagnare.

În același timp, celelalte rețele au înregistrat creșteri modeste, de la TikTok cu 0,5% și Facebook cu 1,5%, la Instagram cu 5,3% și Snapchat cu 8,8%.

viewscnt
Afla mai multe despre
elon musk
x
utilizatori