Cel mai mare site de streaming încearcă să convingă mai multe companii de video streaming să-și ofere serviciile prin intermediul YouTube.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
YouTube a realizat că, fiind deja cel mai important site de video, cu peste 2 miliarde de utilizatori, ar putea avea de câștigat dacă se transformă într-un hub central al serviciilor de streaming video, așa cum încearcă deja să facă Amazon și Apple.
Surse din cadrul companiei, citate de The Information, spun că YouTube negociază deja cu mai multe companii care dețin servicii de streaming, încercând să le convingă pe acestea să activeze pe platforma sa.
Serviciile de streaming interesate ar putea avea un canal special pe YouTube, la care cei interesați ar urma să dobândească acces doar în urma plății unei subscripții lunare.
YouTube ar fi, în această situație, intermediarul care-și pune la bătaie platforma, iar serviciile de streaming ar putea atrage astfel mai mulți abonați, datorită notorietății YouTube.
De cealaltă parte, YouTube ar putea avea de câștigat direct, printr-un procent din abonamentele vândute, și indirect, încercând să convingă abonații acestor servicii să se aboneze și la propriile servicii - YouTube Music și YouTube Premium.
YouTube nu este prima companie care încearcă să facă ceva de acest gen. Amazon face același lucru cu Prime Video Channels, iar Apple are aplicația Apple TV. Și Facebook a încercat ceva similar anul trecut, însă a renunțat din cauza lipsei de interes.