FOTO Telekom Romania lansează noile oferte comerciale și îl "fură" pe Ghiță Ciobanul. Plus alte parteneriate cu rețelele de retail, semnând un acord cu Profi

FOTO Telekom Romania lansează noile oferte comerciale și îl "fură" pe Ghiță Ciobanul. Plus alte parteneriate cu rețelele de retail, semnând un acord cu Profi
Ana Iliescu
Ana Iliescu
scris 10 feb 2020

Telekom lansează noile oferte comerciale pentru cei care se vor porta în rețeaua Telekom. Astfel, clienții  vor putea achiziționa abonamentul Mobil 6 cu 50% reducere în primele 12 luni și vor plăti 3 euro/lună (aproximativ 14 lei/lună) în acest interval. După cele 12 luni, costul va fi 6 euro/lună.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

De asemenea, cei care se vor porta în rețeaua Telekom Romania vor putea opta și pentru achiziționarea unui telefon mobil în rate, fără dobândă și fără avans. Unul dintre smartphone-urile disponibile în oferta Telekom este Huawei Y6s. Cei care vor achiziționa acest smartphone împreună cu abonamentul Mobil 6 vor plăti doar 7 euro/lună (aproximativ 33 lei/lună) în primele 12 luni de la portare: 3 euro/lună pentru serviciile de telefonie mobilă și 4 euro/ lună rata pentru telefonul achiziționat. După această perioadă, costul total va fi 10 euro/lună.

FOTO Samsung a făcut deja publice imagini oficiale cu Galaxy S20 CITEȘTE ȘI FOTO Samsung a făcut deja publice imagini oficiale cu Galaxy S20

În plus, Telekom a decis să apeleze la serviciile de promovare ale lui Ghiță Ciobanul (pe numele lui adevărat Gheorghe Dănulețiu, cioban din Sibiu), devenit un personal vizibil pe rețelele de socializare după ce a făcut reclamă pentru Vodafone.

FOTO Telekom Romania lansează noile oferte comerciale și îl

Două dintre conturile oficiale de Twitter ale gigantului Facebook au fost atacate cibernetic CITEȘTE ȘI Două dintre conturile oficiale de Twitter ale gigantului Facebook au fost atacate cibernetic

Grupul de companii Telekom Romania a ocupat, anul trecut, locul al doilea în topul portabilitătii cu peste 249.000 de numere de telefonie mobilă portate, conform rezultatelor de portare pentru anul 2019, anunțate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Telecomunicații (ANCOM).

„Mobil Nelimitat este conceptul care a înregistrat cea mai bună performanță în segmentul de mobil la finalul anului 2019”, spune Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidențial, Telekom Romania.

Ofertele sunt valabile în intervalul 10 februarie-29 martie 2020 în cazul contractelor încheiate pe o perioadă de 24 de luni și se adresează clienților rezidențiali care se portează în rețeaua mobilă a companiei și care au un serviciu fix de la Telekom Romania.

Telekom a înregistrat 217.000 clienți pentru produsul Mobil Nelimitat, la finalul lunii decembrie 2019.

Conform informațiilor transmise, compania are în plan să extindă parteneriatele încheiate cu rețelele de retail, semnând un acord cu magazinele Profi România în luna martie, conform estimărilor companiei. Telekom are un acord semnat anterior cu Mega Image și Carrefour, iar, în viitor, are în plan să încheie contracte cu Lidl și Kaufland.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

EXCLUSIV Cel mai mare berar român, milionarul Vasile Ciobanu, intră pe piața rezidențială CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Cel mai mare berar român, milionarul Vasile Ciobanu, intră pe piața rezidențială

Telekom aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

Recent, compania a anunțat că va majora din nou tarifele, începând cu 1 martie 2020, cu 2 lei (TVA inclus) în plus pentru fiecare serviciu fix (internet, TV și voce) și pentru fiecare abonament mobil. Această ajustare nu se aplică prețurilor pentru echipamentele contractate, terminalele sau echipamentele fixe închiriate. De asemenea, majorarea nu se aplică serviciului de telefonie fixă, în cazul în care acesta este singurul tip de serviciu contractat de la Telekom Romania.

"În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații, precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, compania Telekom Romania este nevoită să modifice condițiile de furnizare a serviciilor de comunicații electronice și să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul său. Această modificare este influențată și de creșterea costurilor în toate sectoarele de business, în peisajul economic actual. (...) În acest context, clienții noștri vor continua să beneficieze de servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive", este argumentul companiei, aflată într-un context al discuțiilor pentru vânzarea afacerilor locale.

În toamnă, Telekom România a majorat din nou prețurile unor abonamente, după o altă creștere operată în primăvară și argumentată atunci prin creșterea costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații.

În ianuarie anul trecut, și RCS&RDS a anunțat că majorează tarifele lunare la anumite servicii Digi, începând cu luna martie, argumentându-și decizia și prin necesitatea de a reacționa la creșterea continuă a costurilor pe care le suportă, clienții care nu acceptă noile tarife având dreptul de a renunța la respectivul/respectivele servicii în termen de 30 de zile, fără plata vreunei penalități sau despăgubiri.

Anterior, Digi Communications criticase Ordonanța de Urgență 114/2018 privind o serie de măsuri fiscale adoptată la finele anului trecut de Guvern, arătând că aceasta este nefavorabilă dezvoltării sectorului de comunicații electronice și de energie din România, în condițiile în care crește semnificativ, fără o consultare corespunzătoare și fără vreo justificare serioasă, povara fiscală asupra operațiunilor din aceste sectoare, restricționând astfel investițiile și afectând clienții.

Și Vodafone, și Orange au scumpit în primăvară abonamentele.

EXCLUSIV Grupul hotelier francez Accor aduce în România două branduri noi, dintre care unul abia lansat la nivel internațional CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Grupul hotelier francez Accor aduce în România două branduri noi, dintre care unul abia lansat la nivel internațional

La finele anului 2018, înainte ca documentul să fie avizat de Guvern, marii jucători telecom s-au unit, în premieră, și au criticat Guvernul pentru aceste măsuri, arătând că sunt majorate taxe la un nivel excesiv și blocant, care vor fi o povară pentru toți utilizatorii de internet, telefonie și TV.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
portare
oferta