Prețul acțiunilor Trump Media, proprietara aplicației Truth Social, a încheiat tranzacțiile în urcare cu aproape 26%, consemnând creșteri puternice pentru a doua zi consecutiv, transmite CNBC.
Veniturile Netflix au crescut cu 15%, la 9,4 miliarde de dolari, în cele trei luni ale anului, depășind așteptările analiștilor.
În cadrul programului În Stare de Bine sunt finanțate proiecte în trei domenii (cultură, sport și viață sănătoasă), adresate grupurilor vulnerabile și comunităților din care acestea fac parte. Începând din 2023, inițiativele câștigătoare sunt selecționate în urma a trei apeluri de proiecte în fiecare an (anterior, erau organizate doar două pe an).
Piața de televiziune crește în România cu două noi televiziuni de filme. Este vorba despre posturile SkyShowtime 1 și SkyShowtime 2, care urmează să apară în curând și în țara noastră.
Ecosistemul business-urilor de familie din România este în general tânăr, iar cele mai multe dintre companii se află încă la prima generație sau la tranziția către cea de-a doua generație – perioadă care vine la pachet și cu numeroase provocări. La nivel global, mai mult de două treimi din afacerile de familie eșuează sau sunt vândute de către fondatori și doar un sfert își continuă activitatea în a doua generație.
Privită din diferite unghiuri, fie că discutăm despre perspective sociale, economice, chiar și politice, starea avocaturii a ajuns într-un punct disruptiv, întrucât se produc transformări importante la nivel global și, cum suntem din ce în ce mai interconectați, se produc schimbări iminente și la noi.
Campania împotriva tehnologiilor de blocare a reclamelor, declanșată de YouTube încă de anul trecut, trece la nivelul următor și ia în vizor aplicațiile terțe.
The Group lansează o nouă agenție de marketing digital, specializată în configurarea campaniilor de comunicare și vânzări prin analizarea în profunzime a datelor relevante pentru publicurile țintă.
A început votul publicului în competiția Destinația Anului 2024, cel mai important proiect de promovare a turismului intern românesc. În perioada 15 aprilie - 8 mai, românii pot să voteze și să-și susțină destinațiile preferate pe www.destinatiaanului.ro. Dacă în 2023 competiția a consemnat aproximativ 300.000 de voturi din partea publicului, anul acesta se așteaptă peste 500.000 de voturi.
Seara de luni, 15 aprilie, a plasat Prima TV pe locul IV în audiențe, în intervalul 18.00-19.00. Timp de o oră, știrile Focus 18, prezentate de Andreea Berecleanu, au ținut telespectatorii în fața micului ecran. În rândul publicului național, 21-59, Prima TV a avut, potrivit datelor Kantar Media, 0,89 puncte de rating și o cotă de piață de 5,84%.