Platforma de streaming Prima Play a încheiat cu succes campania promoțională „Câștigă experiența unei FINALE UEFA!”, desfășurată în perioada 1 decembrie 2024 – 28 februarie 2025. Concursul a oferit abonaților șansa de a câștiga experiențe fotbalistice de neuitat, constând în 7 pachete complete (transport, cazare și bilete pentru două persoane) la cele mai importante finale europene de fotbal ale anului. Campania a fost dedicată tuturor utilizatorilor care s-au abonat la Prima Play pentru o perioadă de 6 sau 12 luni și care, în baza abonamentului activ, au fost automat înscriși în cursa pentru premiile oferite.
Federația Română de Fotbal a lansat pe 1 iunie platforma FRF B.R.A.V.O (Bucurie, Respect, Afecțiune, Voință și Optimism), o inițiativă ce își propune să readucă bucuria în jocul copiilor și să combată presiunea venită de la marginea terenului sau din tribune, din partea părinților sau a antrenorilor.
Mai multe seriale Netflix continuă sau se termină în prima lună a verii, în frunte cu extrem de popularul Squid Game.
Președintele României, Nicușor Dan, a oferit un interviu pentru presa poloneză. El a spus că ar putea să urmeze modelul din Republica Moldova și să închidă anumite site-uri care promovează dezinformarea.
Footprints AI, startup românesc de tehnologie care se prezintă ca operând cea mai avansată rețea de retail media din Europa Centrală și de Est, anunță lansarea primului Copilot AI dedicat retailului fizic și extinderea internațională prin noi parteneriate strategice.
Vodafone a creat o suită de canale de filme sub marcă proprie, disponibile, fără reclame, abonaților din Cehia și Slovacia, relevă datele analizate de Profit.ro.
Comisia Europeană a cerut Ungariei să retragă un proiect de lege despre care spune că reprezintă o amenințare la adresa organizațiilor neguvernamentale și a media independente, apreciind că acesta ar constitui o 'încălcare gravă' a principiilor Uniunii Europene dacă va fi adoptat, relatează sâmbătă France Presse.
Guvernul britanic a anunțat că interdicția privind reclamele la alimente nesănătoase, programată inițial pentru 1 octombrie 2025, va fi amânată până pe 5 ianuarie 2026. Această decizie vine în urma presiunilor din partea industriei alimentare, care a solicitat clarificări privind includerea reclamelor de brand în legislație. Astfel, autoritățile vor introduce un instrument legislativ pentru a exclude explicit aceste reclame de la restricții, oferind îndrumări mai clare pentru reglementatori și industrie, notează The Guardian.
Agenția The Group, partener în România al Omnicom Group USA, aniversează 20 de ani de excelență profesională. Cu acest prilej, agenția mulțumește pentru încredere tuturor Clienților și partenerilor care i-au însoțit pașii în ultimele decenii.
Sesame Street, serialul american de televiziune iubit de generații de copii timp de 55 de ani, va fi disponibil în curând pe Netflix, rămânând în același timp difuzat de rețeaua publică PBS, au anunțat luni promotorii săi, transmite AFP.