Postul de televiziune Cinemaraton, televiziunea filmului românesc și parte din portofoliul Clever Group, continuă să confirme interesul pentru programele sale, reușind să obțină audiențe bune și o poziționare solidă în topul preferințelor telespectatorilor.
Potrivit măsurătorilor Kantar Media, duminică, 21 septembrie, în intervalul 19.00-23.00, Cinemaraton a înregistrat locul 5 în audiențe, pe targetul 21-59 național, cu o medie de 1,04 puncte de rating și 3,8% cotă de piață (share), performanță ce consolidează statutul Cinemaraton drept unul dintre cele mai apreciate canale de televiziune din peisajul media.

Minutul de aur a fost atins la 21:21, când peste 111.000 de telespectatori la nivel național au urmărit producțiile difuzate de Cinemaraton, in memoriam Dem Rădulescu.
De asemenea, pe targetul 21-59 urban național, la minutul 20:56 s-au înregistrat 73.000 de telespectatori.
„Rezultatele obținute ne arată că există un apetit real pentru productii cinematografice. Faptul că Cinemaraton a reușit să urce în top 5 posturi TV din România demonstrează că publicul apreciază selecția atentă de titluri. Vom continua să aducem pe micul ecran producții de referință și să oferim telespectatorilor cele mai bune filme,” a declarat directorul Cinemaraton, Adrian Bucă.
Cinemaraton este singurul post de televiziune dedicat în întregime filmului românesc, un loc în care telespectatorii regăsesc emoția marilor povești, forța imaginilor autentice și vocea inconfundabilă a cinematografiei naționale.