Companii de publicitate, de media socială și agenții se asociază pentru a combate conținutul periculos

Companii de publicitate, de media socială și agenții se asociază pentru a combate conținutul periculos
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 iun 2019

Un număr de 16 mari companii de publicitate s-au asociat pentru a presa platforme precum Facebook, Twitter și YouTube să facă mai mult pentru combaterea conținutului online periculos sau fals, relatează Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

The Global Alliance for Responsible Media (Alianța Globală pentru Media Responsabilă) va mai include agenții cumpărătoare de media de la grupuri mari, ca WPP, IPG, Publicis, Omnicom și Dentsu, și proprietari de platforme, a anunțat marți alianța, la reuniunea anuală a industriei de publicitate organizată la Cannes, Franța, scrie News.ro.

Două din cele trei iPhone-uri pe care Apple le va lansa în 2020 vor avea 5G CITEȘTE ȘI Două din cele trei iPhone-uri pe care Apple le va lansa în 2020 vor avea 5G

Luis Di Como, vicepreședinte pentru media globală la grupul Unilever, a spus că este pentru prima oară când toate părțile implicate în această industrie s-au reunit pentru a rezolva o problemă care are consecințe majore asupra societății.

”Când problemele industriei se răspândesc în societate, creând diviziune și punându-ne copiii în pericol, depinde de noi să acționăm. Înființarea acestei alianțe este un pas extraordinar pentru redobândirea încrederii în industria și societatea noastră”, a spus Di Como.

Grupul se va concentra inițal pe conținutul care este periculos pentru societate, cum ar fi terorismul.

Proprietarii de platforme au luat măsuri pentru a răspunde acestor probleme, dar atenția lor a fost mai mult reactivă, respectiv combaterea conținutului după apariția lui, decât proactivă.

Alianța va colabora pentru a dezvolta proceduri și protocoale în vederea protejării oamenilor și a brandurilor, a arătat Di Como.

Între alți proprietari de branduri din această alianță se mai află Adidas, Danone, Diageo, Mondelez International, Nestle și Procter & Gamble.

viewscnt
Afla mai multe despre
publicitate
contnut periculos