Producătorul de medicamente Biofarm are un nou director de marketing, venit de Walmark

Producătorul de medicamente Biofarm are un nou director de marketing, venit de Walmark
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 iun 2019

Producătorul de medicamente Biofarm a anunțat că Ioana Gorănescu preia poziția de Marketing Manager al companiei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Acaesta va coordona toate activitatile de marketing și comunicare, urmând să se implice și în strategia de dezvoltare a companiei.

Mai multe hoteluri de pe litoral trec la sistemul all inclusive CITEȘTE ȘI Mai multe hoteluri de pe litoral trec la sistemul all inclusive

Ioana Gorănescu a absolvit programul MBA la City University of Seattle, este licențiată a Facultății de Cibernetică, în cadrul Academiei de Studii Economice și a urmat cursurile de Master în Marketing și Comunicare în Afaceri, în cadrul aceleiași instituții.

Are o experiență profesională de peste 16 ani în piața farmaceutica din România în marketing și comunicare. Înainte de a venin la Biofarm, a ocupat diferite poziții în cadrul Walmark România, unde a fost responsabilă de elaborarea strategiei de brand și implementarea acesteia.

Biofarm este unul dintre primii 10 producători existenți pe piața farmaceutica din România și are un portofoliu de peste 200 de produse care acoperă 65 de arii terapeutice,

Biofarm București (BIO), societate din portofoliul SIF-urilor, a realizat în primul trimestru venituri din vânzări de 48,67 milioane lei, în creștere cu 12,01% față de cele de 43,45 milioane lei din perioada similară a anului trecut.

În același interval de raportare, cheltuielile cu personalul s-au mărit cu 13,39%, la 7,03 milioane lei, de la 6,20 milioane lei, iar cheltuielile cu materiile prime au fost reduse cu 17,41%, la 9,20 milioane lei, de la 11,14 milioane lei. Astfel, profitul din exploatare a urcat cu 44,78%, la 20,40 milioane lei, de la 14,09 milioane le. La nivelul profitului net, dinamica a fost mai atenuată, +36,53%, respectiv o creștere la 16,22 milioane lei, de la 11,88 milioane lei.

Pe întreg anul 2018 câștigul net obținut s-a ridicat la 38,42 milioane lei. Activele totale ale Biofarm se ridicau la data de 31 martie la 303,39 milioane lei, în urcare cu 6,28% față de cele 285,46 milioane lei de la finalul anului trecut. În același răstimp, datoriile totale s-au majorat cu 2,83%, la 61,74 milioane lei, de la 60,04 milioane lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
biofarm
ioana goranescu