Armorum, jucător pe piața e-commerce dedicată echipamentelor de protecția muncii, a înregistrat, în 2024, o cifră de afaceri de peste 4 milioane de lei, marcând o creștere de aproximativ 20% față de anul precedent.
Compania IULIUS anunță cel de-al treilea proiect de retail de proximitate Family Market, în comuna Tomești, județul Iași. Conceptul s-a inaugurat în 2022, cu două proiecte în comuna Miroslava și în cartierul Bucium din Iași, bazându-se pe așteptările și necesitățile locuitorilor din zone rezidențiale în expansiune.
Până pe 15 iulie, Auchan România găzduiește cea de-a 16-a ediție a Târgului de Bere - un eveniment comercial emblematic în România și cel mai mare târg de bere din comerțul local. În această perioadă, în toate magazinele Auchan, MyAuchan, ATAC și MyAuchan Petrom, precum și pe auchan.ro, clienții pot găsi o selecție extinsă de peste 300 de sortimente de bere, alături de o gamă variată de accesorii pentru servirea berii, la prețuri avantajoase. De asemenea, retailerul a pregătit promoții, premii și surprize pentru toți clienții Auchan.
Grupul imobiliar M Core, al cărui principal acționar este magnatul imobiliar britanic Caspar MacDonald-Hall, cu legături strânse cu Familia Regală, a finalizat tranzacția Focșani Mall de la KBC, informație anunțată anterior de Profit.ro.
IKEA România, parte din grupul suedez cu același nume, cel mai mare retailer de mobilă din lume, dar și de pe piața locală, îndeamnă toți clienții care dețin presa de usturoi IKEA 365+ VÄRDEFULL, de culoare neagră, să nu o mai folosească și să contacteze IKEA.
Recomandarea noastră de astăzi, Avinyó Petillant Blanc Bio 2024, este un vin alb organic, proaspăt și aromatic, perfect pentru zilele calde de vară, cu un caracter prietenos și un nivel scăzut de alcool.
Filiala locală a grupului francez Lagardère, unul dintre cei mai mari jucători din lume pe sectorul de travel-retail, a înregistrat un avans de 23% al vânzărilor în 2024, ajungând astfel la 1,4 miliarde de lei (284 milioane euro), poziționându-se, în continuare, ca unul dintre cei mai mari retaileri prezenți pe piața din România.
Electrolux România, subsidiara unuia dintre cei mai mari producători de electrocasnice la nivel mondial, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,06 miliarde de lei, în creștere cu 1,4% față de 2023, dar sub nivelul atins în 2021, de 1,08 miliarde de lei. P
Rețeaua de magazine românești Diana, ajunsă în prezent la 90 de unități, în județele Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița, a înregistrat anul trecut vânzări cu 14% mai mari față de 2023, de 468 milioane de lei (94,2 milioane de euro), relevă date analizate de Profit.ro.
Retailerul online de haine și accesorii second-hand Sellpy urmărește, prin deschiderea depozitului din Arad, să ajungă mai repede și la mai mulți clienți din Europa Centrală și de Est. În același timp, compania deținută de H&M are o strategie prudentă, care nu prevede acum deschiderea unui al doilea depozit în România.