Retail

Selgros în România - cea mai mică creștere a afacerilor din ultimii 4 ani. Al doilea an de scădere a profitabilității. Din 2019 nu a mai deschis niciun magazin pe plan local

Selgros Cash & Carry România, unul dintre cei mai importanți jucători din comerțul românesc, cu o rețea de 23 de unități, a înregistrat o cifră de afaceri de 4,549 miliarde de lei în 2024, o creștere de doar 1% față de anul anterior, fiind cel mai mic avans consemnat de companie din 2020 încoace, conform datelor analizate de Profit.ro.

Selgros în România - cea mai mică creștere a afacerilor din ultimii 4 ani. Al doilea an de scădere a profitabilității. Din 2019 nu a mai deschis niciun magazin pe plan local
Video
VIDEO Administrația Trump despre o presupusă intenție a Amazon de a afișa scumpirile generate de tarifele de import în dreptul produselor: ″Un act politic ostil″

Purtătoarea de cuvânt a Casei Albe, Karoline Leavitt, a comentat o informație de presă potrivit căreia gigantul comerțului electronic Amazon ar intenționa să afișeze în dreptul produselor scoase la vânzare pe site-ul său scumpirile generate de tarifele de import impuse de Administrația Trump, caracterizând presupusa intenție drept ″un act politic ostil″.

VIDEO Administrația Trump despre o presupusă intenție a Amazon de a afișa scumpirile generate de tarifele de import în dreptul produselor: ″Un act politic ostil″
Primark cade brusc și lansează un avertisment

Acțiunile proprietarului Primark au scăzut după ce lanțul irlandez de îmbrăcăminte ieftină a înregistrat o scădere bruscă a vânzărilor în Marea Britanie și a pierdut cotă de piață, compania avertizând că încrederea consumatorilor este probabil să se deterioreze și mai mult în contextul războaielor comerciale ale lui Donald Trump.

Primark cade brusc și lansează un avertisment
După retragerea Carrefour, Sun Plaza semnează cu Auchan

CPI România, proprietarul centrului comercial Sun Plaza, anunță extinderea mixului de chiriași prin atragerea unui nou partener strategic: Auchan. Ca urmare a renunțării de către Carrefour la spațiul ocupat anterior, CPI a invitat Auchan să deschidă, la finalul anului viitor, un hypermarket de 7.000 mp de ultimă generație.

După retragerea Carrefour, Sun Plaza semnează cu Auchan
Piedone închide noi unități de pe litoral

Șapte unități de pe litoral au fost închise temporar de comisarii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), iar echipele de control au dat amenzi de peste 22.000 de lei. De asemenea, au fost retrase de la comercializare produse de peste 8.200 de lei.

Piedone închide noi unități de pe litoral
Cele mai bune vinuri pentru grătar: ce recomandă experții Unvinpezi.ro

A sosit, în sfârșit, sezonul grătarelor în aer liber, al poveștilor spuse în jurul jarului și al paharelor înălțate între prieteni. Dacă aveți grătarul încins și invitații pregătiți, dar încă vă întrebați ce vinuri să alegeți pentru a însoți perfect preparatele, vă ajutăm noi!

Cele mai bune vinuri pentru grătar: ce recomandă experții Unvinpezi.ro
Taxele vamale impuse de Trump: un boom neașteptat pentru piața hainelor second-hand

În urmă cu aproximativ o lună, Donald Trump a transformat cuvântul său preferat, „taxe vamale”, într-o realitate temută. Rezultatul? Panică în lumea modei, prețuri de pe bursă care tremură și branduri care calculează frenetic majorările de preț în foi de calcul Excel. Pentru că un lucru este cert: „nou” va deveni în curând mult mai scump. Însă, în timp ce brandurile și comercianții se întreabă cum vor absorbi această lovitură, există un sector care nu se plânge, nu țipă – ci râde pe sub mustață – piața articolelor pre-loved.

Taxele vamale impuse de Trump: un boom neașteptat pentru piața hainelor second-hand
Lidl România încurajează românii să înceapă cumpărăturile…dintr-un frigider organizat: compania lansează o nouă inițiativă pentru reducerea risipei alimentare, inspirată din psihologia de retail, alături de un expert în organizare

Cât de des se întâmplă să cumpărăm din nou produse pe care le avem deja acasă? Pornind de la această întrebare simplă, Lidl România lansează un nou capitol al campaniei sale dedicate reducerii risipei alimentare: „Shopping în frigider” – o inițiativă care invită consumatorii să își reorganizeze obiceiurile de consum, începând cu o simplă privire în propriul frigider.

Lidl România încurajează românii să înceapă cumpărăturile…dintr-un frigider organizat: compania lansează o nouă inițiativă pentru reducerea risipei alimentare, inspirată din psihologia de retail, alături de un expert în organizare
Ultimele ştiri
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Curs BNR
1 EUR5.0845 -0.0009-0.02 %
1 USD4.3934 -0.0048-0.11 %
1 GBP5.7726 -0.0155-0.27 %
1 CHF5.4772 +0.0211+0.39 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

Must Read