Afacerile producătorului de cosmetice Farmec au crescut cu 14% anul trecut, la 196,8 milioane lei

Afacerile producătorului de cosmetice Farmec au crescut cu 14% anul trecut, la 196,8 milioane lei
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 15 feb 2017

Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 milioane euro), cu 14% mai mare față de nivelul din 2015, iar pentru 2017 și-a propus un avans de peste 10% prin consolidarea brandurilor existente,  lansări de noi produse și extinderea rețelei de magazine.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

”Printr-o strategie solidă de business, am reușit chiar să ne depășim obiectivele stabilite pentru anul trecut. În 2017, ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu peste 10% prin consolidarea brandurilor existente, lansări de noi produse și planurile ambițioase de extindere a rețelei de magazine în întreaga țară”, a declarat Mircea Turdean, director general al Farmec.

Astfel, Farmec vrea să deschidă 15 unități noi în acest an și va ajunge la 26 de magazine. De asemenea, compania intenționează să încheie noi colaborări în vederea deschiderii de noi magazine în străinătate. 

În 2016, compania clujeană a inaugurat 8 magazine noi și a lansat 60 de produse. În prezent, compania deține 11 magazine proprii la nivel național: 3 magazine în Cluj-Napoca, 2 magazine în București și câte un magazin în Sibiu, Timișoara, Brașov, Constanța, Arad și Târgu Mureș. În străinătate, compania a deschis în colaborare cu partenerii locali 8 magazine Gerovital în Italia, Spania, Ungaria, Franța, Grecia și Emiratele Arabe Unite.

De asemenea, până la finalul anului, Farmec va definitiva proiectul de francizare a magazinelor de brand către potențialii colaboratori, continuând și încheierea  de parteneriate peste hotare.

FOTO EXCLUSIV Proprietarul Eurolines, care a închiriat autocarul implicat în accidentul din Ungaria, explică ce s-a întâmplat CITEȘTE ȘI FOTO EXCLUSIV Proprietarul Eurolines, care a închiriat autocarul implicat în accidentul din Ungaria, explică ce s-a întâmplat

Și vânzările în magazinul online al companiei au înregistrat o creștere semnificativă. Astfel, acestea au fost mai mari cu 25% în 2016, după ce în anul precedent depășiseră 1 milion de euro.

Conform datelor de piață Nielsen, Gerovital s-a menținut și în anul 2016 în poziția de lider de piață pe segmentul produselor de îngrijire a tenului (cu o cotă de piață de 23,3%), cât și pe cel de îngrijire a firului de păr (cu o cotă de piață de 25,9%). De asemenea, Laptele Nutritiv Vitaminizant Doina ocupă prima poziție în categoria personalizată a produselor pentru îngrijirea feței, pe segmentul Cleansing.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.

viewscnt
Afla mai multe despre
farmec
magazine
extindere