Amazon automatizează activitățile de împachetare a comenzilor clienților, pentru care are mii de angajați

Amazon automatizează activitățile de împachetare a comenzilor clienților, pentru care are mii de angajați
scris 14 mai 2019

Amazon.com automatizează activitățile de împachetare a comenzilor clienților, care în prezent sunt efectuate de mii de angajați, transmite Reuters.

Compania a început în ultimii ani să doteze cu echipamente câteva depozite, pentru scanarea produselor și împachetarea acestora în cutii personalizate pentru fiecare obiect, au declarat două persoane care au licrat la acest proiect, scrie News.ro.

Amazon a luat în considerare instalarea a două echipamente la zeci de depozite, eliminând cel puțin 24 de posturi în cazul fiecăruia. Aceste depozite au în general peste 2.000 de angajați.

Grupul polonez LPP a deschis un nou magazin Reserved în România CITEȘTE ȘI Grupul polonez LPP a deschis un nou magazin Reserved în România

În acest fel, peste 1.300 de locuri de muncă vor fi eliminate de la cele 55 de centre de stocuri standardizate. Amazon anticipează că va amortiza costurile în mai puțin de doi ani, la un preț de 1 milion de dolari pentru fiecare echipament plus cheltuielile operaționale.

Planul arată măsurile luate de Amazon pentru reducerea numărului de angajați și creșterea profitului.

Compania a înfințat rapid depozite în Statele Unite, pentru a livra mai repede produsele, devenind un angajator major. În prezent, retailerul începe să automatizeze o activitatea importantă la aceste depozite, ambalarea în cutii a comenzilor clienților.

Amazon este renumită pentru măsurile de automatizare a cât mai multor activități ale afacerilor sale, de la aplicarea prețurilor la transportarea produselor în depozite. Compania este totuși într-o poziție precară, întrucât se gândește să înlocuiască locuri de muncă în baza cărora a obținut subvenții și apreciere publică.

”Avem un proiect pilot pentru această nouă tehnologie, scopul fiind creșterea siguranței, reducerea timpilor de livrare și îmbunătățirea eficienței la nivelul rețelei noastre”, a declarat o purtătoare de cuvânt.

Luna trecută, Amazon a minimalizat eforturile de automatizare, în fața jurnaliștilor care au viziat un centru al companiei, afirmând că viitorul complet robotizat este încă departe.

Baza de angajați a companiei a crescut pentru a deveni una dintre cele mai mari din Statele Unite, odată cu înființarea unor noi depozite și majorarea salariilor, pentru atragerea de angajați pe o piață cu ofertă scăzută de lucrători.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
amazon.com
clienti