Asociația Marilor Rețele Comerciale din România și-a ales Consiliul Director format din cinci reprezentanți aleși pentru un mandat de doi ani din rândul companiilor membre.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Alina Vlădoianu-Teau (Mega Image România), Cristian Stoicescu (Ikea), Gabriela Mihăilescu (PENNY România), Tiberiu Dănețiu (Auchan Retail România) și Valer Hancaș (Kaufland România) formează noua componență a Consiliului Director al AMRCR, în urma votului exprimat în cadrul Adunării Generale a Asociației, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Societatea și-ar dori o nouă abordare din partea autorităților în lupta împotriva fumatuluiAsociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) a fost înființată în anul 2003 și grupează următoarele 22 companii din retailul alimentar și nealimentar din România: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros.
La nivel european, AMRCR este membră EuroCommerce, în decembrie 2017 devenind membră în comitetul director al acestei organizații ce grupează federații și companii din domeniul retail și comerțului internațional din 31 de țări. AMRCR este membră, prin Federația Patronală a Rețelelor din Comerț, a Confederației Patronale "Concordia", organizație reprezentativă la nivelul economiei naționale și partener de dialog social.