Retailerul francez Auchan transmite că a dezvoltat pe piața locală, până în prezent, peste 80 de filiere de produse românești, în diverse categorii alimentare: de la legume și fructe, carmangerie, băcănie, ouă, pește, lactate, unele dintre acestea Bio, numărul acestora urmând să ajungă la 100 până la finalul acestui an.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
„Filierele sunt colaborări pe termen lung cu producătorii locali, prin care Auchan pune la dispoziția clienților produse cu trasabilitate controlată, de la sămânță până la raft”, spune Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Retail România.
CITEȘTE ȘI FOTO Șeful ANPC, despre lanțul Mega Image: Este deja prea mult. Unor magazine le vom stinge lumina!Grupul francez Auchan a intrat pe piața românească în 2006.
Retailerul are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.
Afacerile Auchan România au avansat cu 9%, la 6,937 miliarde de lei în 2022, conform celor mai recente date disponibile. Profitul net a urcat cu 17%, la 100,321 milioane de lei.
Potrivit termene.ro, acționarii Auchan România sunt Monicole Exploitatiemaatschappij BV (Olanda) - 75% și Auchan Retail International (Franța) - 25%.