Beauty One investește peste 150.000 euro în BeOne Concept. Extindere regională și lansarea de noi branduri

Retail   
Beauty One investește peste 150.000 euro în BeOne Concept. Extindere regională și lansarea de noi branduri

Compania românească Beauty One, retailer de cosmetice, a realizat o investiție de peste 150.000 euro în BeOne Concept, respectiv în noul sediu, în infrastructura educațională, în showroom, în tehnologie și echipe.

Pentru anul 2024, firmele din portofoliul BeOne România și Bulgaria au însumat o cifră de afaceri de peste 4.5 milioane de euro, iar pentru 2025 obiectivul este o creștere de minimum 20%, adică o cifră de afaceri de 5.4 milioane euro, susținută de extinderea regională, consolidarea în Bulgaria și lansarea de noi branduri, dar și de proiecte educaționale.

Urmărește-ne și pe Google News
Taco Bell își regândește sistemul după ce un bărbat a comandat ...18.000 de sticle de apă CITEȘTE ȘI Taco Bell își regândește sistemul după ce un bărbat a comandat ...18.000 de sticle de apă

Fondată în anul 2006, compania Beauty One are 61 de angajați și peste 20 de colaboratori în România, iar în Bulgaria - 12 angajați și 5 colaboratori activi, acoperind departamentele de vânzări, training, marketing și logistică.

În acest moment, aproximativ 75% din business-ul companiei este axat pe B2B (distribuție, echipamente, educație profesională), iar 25% este B2C, prin clinicile Eximia City, saloanele BeOne Beauty Center și vânzările online către clientul final.

Obiectivele de business pentru 2025 sunt: lansarea cursurilor acreditate BeOne Academy, modernizarea celorlalte trei centre BeOne din București pentru integrarea în noul concept, creșterea prezenței în Bulgaria și extinderea rețelei de parteneri.

În ceea ce privește piața locală de beauty, reprezentanții companiei susțin că: “România este văzută ca o piață cu potențial mare de dezvoltare, cu specialiști pasionați, adaptabili și creativi. Colaborările cu branduri internaționale și participarea la congrese de profil au poziționat deja țara noastră ca un hub emergent în estul Europei, mai ales în zona de estetică non-invazivă și educație profesională. Piața locală de beauty este în creștere și evoluează constant, fiind din ce în ce mai căutate tehnologiile premium atât de business-uri, cât și de clienții finali. Clienții sunt mai informați, caută servicii de calitate și rezultate rapide. Există o cerere mare pentru educație continuă, tehnologii estetice non-invazive și produse eficiente. Este un moment ideal pentru investiții și scalare”.

În privința celor două piețe, România și Bulgaria, reprezentanții companiei declară: “Investiția inițială în Bulgaria a fost de aproximativ 100.000 euro, incluzând showroom, echipă locală și logistică. Față de România, piața bulgară este mai compactă, dar extrem de deschisă la tehnologii de ultimă generație. În prezent, activitatea din Sofia este în creștere constantă, cu o rețea de parteneri activi și interes crescut pentru echipamentele premium.Lucrăm la dezvoltarea centrelor regionale BeOne, iar pentru Bulgaria avem în plan pe lângă dezvoltarea centrului din Sofia și extinderea în alte oraș. Pe termen mediu, vizăm, de ce nu, și alte piețe din Europa de Est.”.

Concesii UE pentru SUA: Zero taxe la homari CITEȘTE ȘI Concesii UE pentru SUA: Zero taxe la homari

Conform reprezentanților companiei BeOne Concept, cele mai mari provocări ale industriei de beauty sunt lipsa forței de muncă specializate, migrarea profesioniștilor către alte domenii sau țări, concurența neloială și lipsa reglementărilor clare, accesul dificil la finanțări pentru saloane mici și costurile crescute ale echipamentelor performante.

viewscnt
Afla mai multe despre
beauty one
alice galani
roxana șofelea