Anul acesta, românii au cumpărat de toate – de la șampanie de colecție de 27.000 de lei și televizoare de aproape 110.000 RON, până la geluri de duș vândute în peste 17.000 de bucăți.
„Cea mai ciudată comandă” din România
Una dintre comenzile care au atras atenția echipei Limitless a fost una complet neașteptată: 2 sticle de șampanie premium, 3 aparate foto, un sistem home cinema, un soundbar, un telefon și… 10 pachete de Pampers.
„A fost clar o combinație între lux, pasiune pentru tehnologie și viața de părinte modern”, spun reprezentanții agenției.
Românii au cumpărat mai mult și mai scump
Valoarea medie a comenzii a crescut cu 17% față de anul trecut, chiar dacă costurile publicității online (CPC) au urcat cu peste 11%.
„Creșterea costurilor nu ne-a oprit din a livra performanță. Am folosit automatizări AI, monitorizare în timp real și strategii de bidding inteligente pentru a maximiza ROI-ul clienților noștri”, a declarat Daniel Slavenie, CEO al agentiei de marketing digital Limitless.
Categoriile vedetă de Black Friday
Top 3 categorii care au avut cele mai mari creșteri procentuale și valorice în comparație cu anul trecut:
- Suplimente alimentare & produse farmaceutice
- Cosmetice & Beauty
- Băcănie & produse gourmet
În volum, cele mai căutate au fost produsele din categoria Cafea & Whiskey, confirmând preferințele tot mai rafinate ale cumpărătorilor români.
Recorduri notabile:
- 214.490 RON – cea mai mare valoare a unei comenzi individuale;
- 56 de produse – cea mai complexă comandă;
- 109.999 RON – cel mai scump televizor vândut;
- 27.000 lei – cea mai scumpă sticlă de șampanie vândută online în România.















