Extinderea decisă deja include șase țări, respectiv România, Grecia, Austria, Polonia, Ungaria și India.
Este un număr record pentru brand într-un singur an.
Intrarea pe piețe a fost programată pentru anul viitor, prin acorduri de franciză, prin Arion Retail Group, relevă datele analizate de Profit.ro.
Compania este prezentă astăzi în peste 30 de piețe din întreaga lume, fiind în creștere în America de Nord, EMEA, Asia Pacific și China continentală.

Foto lululemon
Aceste intrări viitoare pe piață reprezintă un alt pas important în expansiunea internațională a lululemon și urmează intrării companiei în Italia în această vară, precum și deschiderilor recente în Danemarca, Turcia și Belgia prin modelul său de franciză.
Compania a fost fondată în 1998 ca retailer de pantaloni de yoga și s-a extins pentru a vinde îmbrăcăminte sportivă și accesorii de produse de îngrijire personală.
Are astăzi peste 700 magazine și vinde și online.
Anul trecut a avut vânzări de 10,5 miliarde dolari.
Planul este de a-și urca încasările la 12,5 miliarde dolari anul viitor.
Are aproape 40.000 de angajați.















