Deși cumpărăturile online continuă să crească la nivelul UE, doar 22% dintre bulgari și 23% dintre români au efectuat achiziții online în 2019, față de o medie de 60% înregistrată în Uniunea Europeană (UE), arată datele publicate luni de Oficiul European de Statistică (Eurostat).
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
În 2019, campionii achizițiilor online din UE au fost locuitorii din Danemarca (84%), Suedia (82%), Olanda (81%), Germania (79%) și Finlanda (73%), arată Agerpres.
CITEȘTE ȘI FOTO Protecția Consumatorului a închis temporar alte două piețe din BucureștiLa polul opus, cu cel mai redus procent, s-au situat Bulgaria (22%) și România (23%). Totuși, procentul românilor care fac cumpărături online a crescut constant, de la 2% în 2009 la 20% în 2018 și 23% în 2019.
Cea mai mare creștere în ultimii zece ani s-a înregistrat în Estonia, unde procentul celor care fac cumpărături online a urcat cu 51 de puncte procentuale, de la 17% în 2009 la 68% în 2019.